Атестацiйна комiсiя загальноосвiтнього навчального закладу зобов’язана:
- до 20 жовтня затвердити список педагогiчних працiвникiв, якi атестуються, та графiк роботи атестацiйної комiсiї; ухвалити рiшення щодо перенесення строк чергової атестацiї певних працiвникiв, якщо є вiдповiднi заяви працiвникiв ( , далi — Типове положення);
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
- ознайомити працiвникiв, якi атестуються, з графiком проведення атестацiї пiд пiдпис ( );
- до 15 березня вiдповiдно до затвердженого графiка вивчити педагогiчну дiяльнiсть осiб, якi атестуються, шляхом вiдвiдування урокiв (навчальних занять), позаурочних (позанавчальних) заходiв педагогiчних працiвникiв, якi атестуються, вивчення рiвня навчальних досягнень учнiв, вихованцiв з вiдповiдних предметiв; ознайомлення з навчальною документацiєю щодо виконання педагогiчними працiвниками своїх посадових обов’язкiв, їх участi у роботi методичних об’єднань, фахових конкурсах та iнших заходах, пов’язаних з органiзацiєю навчально-виховної роботи тощо ( );
- вести протоколи засiдань атестацiйної комiсiї. Кожен протокол пiдписують усi присутнi на засiданнi члени атестацiйної комiсiї;
- не пiзнiш як за 10 днiв до проведення атестацiї пiд пiдпис ознайомити педагогiчних працiвникiв з характеристиками їхньої дiяльностi ( );
- на кожного педагогiчного працiвника, який атестується, оформити атестацiйний лист у двох примiрниках за формою згiдно з додатком до Положення ( );
- одразу пiсля пiдсумкового засiдання атестацiйної комiсiї пiд пiдпис повiдомити працiвникам, якi атестуються, рiшення атестацiйної комiсiї ( );
- не пiзнiше трьох днiв пiсля пiдсумкового засiдання атестацiйної комiсiї пiд пiдпис видати педагогiчним працiвникам, якi атестуються, другi примiрники атестацiйних листiв ( ).
Корисна стаття
Атестацiйна комiсiя загальноосвiтнього навчального закладу має право:
- атестувати педагогiчних працiвникiв на вiдповiднiсть займаним посадам ( );
- присвоювати квалiфiкацiйнi категорiї «спецiалiст», «спецiалiст другої категорiї», «спецiалiст першої категорiї» (атестувати на вiдповiднiсть ранiше присвоєним квалiфiкацiйним категорiям) ( );
- порушувати клопотання перед атестацiйною комiсiєю вищого рiвня про присвоєння педагогiчним працiвникам квалiфiкацiйної категорiї «спецiалiст вищої категорiї» (про вiдповiднiсть ранiше присвоєнiй квалiфiкацiйнiй категорiї «спецiалiст вищої категорiї») та про присвоєння педагогiчних звань (про вiдповiднiсть ранiше присвоєним педагогiчним званням) ( );
- ухвалювати рiшення про вiдповiднiсть працiвника займанiй посадi за умови виконання ним заходiв, визначених атестацiйною комiсiєю, у разi виявлення окремих недолiкiв у роботi педагогiчного працiвника, якi не вплинули на якiсть навчально-виховного процесу ( );
- установлювати строк (але не бiльше одного року) проведення повторної атестацiї педагогiчних працiвникiв, якi атестованi на вiдповiднiсть займанiй посадi за умови виконання певних заходiв, спрямованих на усунення виявлених недолiкiв ( );
- ухвалювати рiшення про невiдповiднiсть педагогiчного працiвника займанiй посадi ( );
- проводити повторну атестацiю педагогiчних працiвникiв, якi атестованi на вiдповiднiсть займанiй посадi за умови виконання певних заходiв, з метою перевiрки виконання визначених атестацiйною комiсiєю заходiв та ухвалювати рiшення про вiдповiднiсть (невiдповiднiсть) працiвника займанiй посадi ( );
- створювати експертнi групи для об’єктивного оцiнювання професiйної дiяльностi педагогiчних працiвникiв ( ).