Як заповнювати Класний журнал в інклюзивному класі

20742

Запитання

У типовому навчальному плані для дітей з інтелектуальними порушеннями на трудове навчання та інтегрований курс «Я досліджую світ» виділяють більше годин, ніж у типовому навчальному плані початкової школи з українською мовою навчання. Як у такому разі заповнювати Класний журнал?

Відповідь

Індивідуальний навчальний план для учня з ООП: як розробити

Заповнювати Класний журнал слід з урахуванням особливостей навчального плану класу, в якому навчається дитина з ООП.

Навчальні предмети «Дизайн і технології» та «Трудове навчання» реалізуються за різними навчальними програмами, і кількість годин на них також різна. Тому в Класному журналі відведіть окремі сторінки як для навчального предмета «Дизайн і технології», так і для «Трудового навчання». На сторінках навчального предмета «Трудове навчання» запишіть лише прізвище дитини (дітей) з особливими освітніми потребами. Так само зробіть і для інтегрованого курсу «Я досліджую світ», оскільки на його вивчення передбачено більше годин і зміст навчальних програм також різниться.

Навчальні предмети «Інформатика», «Іноземна мова», «Дизайн і технології» не передбачені типовим навчальним планом для дітей з інтелектуальними порушеннями. Тож на сторінках цих предметів у Класному журналі не записуємо їхні прізвища.

На запитання відповіла Олена Святенко, начальник відділу базової освіти

управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти

департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України

для журналу Заступник директора школи

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
281

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54199

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
754

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111045