Як заповнювати Класний журнал в інклюзивному класі

20349

Запитання

У типовому навчальному плані для дітей з інтелектуальними порушеннями на трудове навчання та інтегрований курс «Я досліджую світ» виділяють більше годин, ніж у типовому навчальному плані початкової школи з українською мовою навчання. Як у такому разі заповнювати Класний журнал?

Відповідь

Індивідуальний навчальний план для учня з ООП: як розробити

Заповнювати Класний журнал слід з урахуванням особливостей навчального плану класу, в якому навчається дитина з ООП.

Навчальні предмети «Дизайн і технології» та «Трудове навчання» реалізуються за різними навчальними програмами, і кількість годин на них також різна. Тому в Класному журналі відведіть окремі сторінки як для навчального предмета «Дизайн і технології», так і для «Трудового навчання». На сторінках навчального предмета «Трудове навчання» запишіть лише прізвище дитини (дітей) з особливими освітніми потребами. Так само зробіть і для інтегрованого курсу «Я досліджую світ», оскільки на його вивчення передбачено більше годин і зміст навчальних програм також різниться.

Навчальні предмети «Інформатика», «Іноземна мова», «Дизайн і технології» не передбачені типовим навчальним планом для дітей з інтелектуальними порушеннями. Тож на сторінках цих предметів у Класному журналі не записуємо їхні прізвища.

На запитання відповіла Олена Святенко, начальник відділу базової освіти

управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти

департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України

для журналу Заступник директора школи

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
169173

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
72025

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8157

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35161