Чи повинен директор повторно проходити конкурс на посаду, якщо школа стала гімназією?

1293

Запитання

Чи має право засновник закладу освіти змусити керівника закладу освіти повторно проходити конкурс на посаду директора закладу, якщо заклад став гімназією?

Відповідь

Ні, не повинен.

Оголошувати новий конкурс на посаду директора ЗЗСО, який став гімназією, немає підстави. Адже рішення засновника про зміну типу (перепрофілювання) ЗЗСО та викладення статуту в новій редакції не є «рішенням про утворення нового закладу загальної середньої освіти».

Конкурс на посаду директора: роз’яснення МОН

Обґрунтуємо відповідь частиною другою статті 39 Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

2. Рішення про проведення конкурсу приймається засновником державного чи комунального закладу загальної середньої освіти або уповноваженим ним органом (посадовою особою):

  • одночасно з прийняттям рішення про утворення нового закладу загальної середньої освіти;
  • не менше ніж за два місяці до завершення строкового трудового договору, укладеного з керівником закладу загальної середньої освіти;
  • не пізніше десяти робочих днів з дня дострокового припинення договору, укладеного з керівником відповідного закладу загальної середньої освіти, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.

На запитання відповів Володимир Божинський, керівник експертної групи з питань нормативно-правового забезпечення директорату шкільної освіти Міністерства освіти і науки України, для журналу «Практика управління закладом освіти».

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4934

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10353