Відповідь
Сім небезпечних челенджів: ВРАХУЙТЕ НАЙВАЖЛИВІШЕ
Формувальне оцінювання в 1 та 2 класах НУШ передбачає, що метою педагога є ведення спостереження за прогресом учнів. Також вчитель має давати зрозуміти учням їхні слабкі та сильні сторони і пояснювати, як поліпшити їх.
Таким чином, не можна точно сказати, якою повинна бути кількість перевірних робіт. Педагог самостійно вирішує, що саме варто перевірити саме зараз. Він власноруч створює завдання, зважаючи на перелік очікуваних результатів з Модельної програми.
Також можна користуватися тестами від авторських колективів. Тести від Робочої групи — частина формувального оцінювання і не передбачені для підсумкового.
Коли дитина розв’язує складне завдання, старається, ви хочете похвалити її приємними словами, як-от «молодець», «чудово» тощо. Чи знаєте ви, що цього недостатньо для того, щоб коректно підтримати дитину та надихнути її розвиватися?
Зважаючи на те, що визначати точну кількість робіт непотрібно, то непотрібно й відводити окрему колонку в журналі. Тож проведення перевірних робіт — питання відповідальності педагога за результати навчання.
Які програми і навчальні плани використовувати в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами? Дізнайтеся про актуальні рекомендації МОН
Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чи можливо скласти ідеальний розклад, щоб дотримати балансу між ефективністю та комфортом? З’ясуємо, як правильно скласти розклад уроків у закладі загальної середньої освіти та врахувати вимоги Санітарного регламенту
Освітній процес у 2025/2026 році орієнтується не лише на реалізацію Державного стандарту та ідей Нової української школи, а й на підтримку дітей у складних умовах війни. МОН підготувало низку рекомендацій, що допоможуть організувати навчання якісно, сучасно й водночас без перевантаження учнівства