Чи треба проводити перевірні роботи з української мови у класах НУШ

34154

Запитання

Чи треба проводити перевірні роботи з української мови у класах НУШ (аудіювання, списування, диктант)?

Відповідь

Сім небезпечних челенджів: ВРАХУЙТЕ НАЙВАЖЛИВІШЕ

Формувальне оцінювання в 1 та 2 класах НУШ передбачає, що метою педагога є ведення спостереження за прогресом учнів. Також вчитель має давати зрозуміти учням їхні слабкі та сильні сторони і пояснювати, як поліпшити їх.

Таким чином, не можна точно сказати, якою повинна бути кількість перевірних робіт. Педагог самостійно вирішує, що саме варто перевірити саме зараз. Він власноруч створює завдання, зважаючи на перелік очікуваних результатів з Модельної програми.

Також можна користуватися тестами від авторських колективів. Тести від Робочої групи — частина формувального оцінювання і не передбачені для підсумкового.

Зважаючи на те, що визначати точну кількість робіт непотрібно, то непотрібно й відводити окрему колонку в журналі. Тож проведення перевірних робіт — питання відповідальності педагога за результати навчання.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
878

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
3506

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
220334