Чи повинен вчитель ставити відмітки у зошитах першокласників

1625

Запитання

Чи повинен вчитель ставити відмітки на кшталт «молодець», «дуже добре», «відмінно» у зошитах першокласників?

Відповідь

Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень дитини у першому класі має формувальний характер і здійснюється вербально. Аби здійснювати формувальне оцінювання, вчитель повинен весь час стежити за навчальним поступом дитини.

Формувальне оцінювання має мотивувати і надихати дитину на навчання. Під час організації навчання загалом і оцінювання в першому класі зокрема важливо створювати для неї ситуацію успіху. Навіть невеличке досягнення надихає дитину, тому під час перевірки зошитів вчитель може зробити мотиваційний запис, що викличе емоційне піднесення дитини.

Формувальному оцінюванню підлягає процес навчання учня, зорієнтований на досягнення визначеного очікуваного результату. Мета такого оцінювання:

  • формувати в дитини впевненість у собі, своїх можливостях
  • відзначати будь-який успіх
  • акцентувати увагу на сильних сторонах, а не на помилках.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22218

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
266923

Магія шкільного розкладу: як створити графік, що працює на учнів та вчителів

Чи можливо скласти ідеальний розклад, щоб дотримати балансу між ефективністю та комфортом? З’ясуємо, як правильно скласти розклад уроків у закладі загальної середньої освіти та врахувати вимоги Санітарного регламенту
128549

Початкова школа 2025/2026: методичні рекомендації МОН

Освітній процес у 2025/2026 році орієнтується не лише на реалізацію Державного стандарту та ідей Нової української школи, а й на підтримку дітей у складних умовах війни. МОН підготувало низку рекомендацій, що допоможуть організувати навчання якісно, сучасно й водночас без перевантаження учнівства
212