Чи повинен вчитель ставити відмітки на кшталт «молодець», «дуже добре», «відмінно» у зошитах першокласників?
Відповідь
Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень дитини у першому класі має формувальний характер і здійснюється вербально. Аби здійснювати формувальне оцінювання, вчитель повинен весь час стежити за навчальним поступом дитини.
Формувальне оцінювання має мотивувати і надихати дитину на навчання. Під час організації навчання загалом і оцінювання в першому класі зокрема важливо створювати для неї ситуацію успіху. Навіть невеличке досягнення надихає дитину, тому під час перевірки зошитів вчитель може зробити мотиваційний запис, що викличе емоційне піднесення дитини.
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті.
Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.