Чи повинен вчитель ставити відмітки на кшталт «молодець», «дуже добре», «відмінно» у зошитах першокласників?
Відповідь
Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень дитини у першому класі має формувальний характер і здійснюється вербально. Аби здійснювати формувальне оцінювання, вчитель повинен весь час стежити за навчальним поступом дитини.
Формувальне оцінювання має мотивувати і надихати дитину на навчання. Під час організації навчання загалом і оцінювання в першому класі зокрема важливо створювати для неї ситуацію успіху. Навіть невеличке досягнення надихає дитину, тому під час перевірки зошитів вчитель може зробити мотиваційний запис, що викличе емоційне піднесення дитини.
Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними
На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
Під час інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Розглянемо на прикладі організацію та поєднання на уроці музики, літератури й живопису