Погодинна оплата праці для методистів: приклад наказу директора школи

5942

Запитання

У яких випадках методисти НМЦ можуть працювати на умовах погодинної оплати праці? Чи потрібен дозвіл на виконання таких робіт?

Відповідь

Працівники районних і міських навчально-методичних (методичних) кабінетів (центрів) та організаційно-методичних кабінетів (далі — методисти НМЦ), окрім виконання обов’язків за основним місцем роботи, можуть працювати:

  • за сумісництвом
  • за суміщенням
  • з погодинною оплатою праці.

Методисти мають право на педагогічну роботу з погодинною оплатою праці за умов:

  • не більше 240 годин на рік
  • з дозволу керівника відділу освіти або навчально-методичного центру, якщо НМЦ є юридичною особою
  • коли є відповідний наказ.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Зверніть увагу

Якщо методисти працюють на умовах погодинної оплати і не ведуть занять під час канікул, то оплату за цей час не отримують. Залучати їх до роботи під час канікул можна тільки в разі виробничої необхідності.

За погодинної оплати праці методисти отримують надбавки, доплати, підвищення, якщо такі їм установлені за посадою вчителя, пропорційно виконаному обсягу роботи.

Наказ про виконання методистами роботи з погодинною оплатою праці за межами НМЦПриклад наказу

про виконання методистами роботи з погодинною оплатою праці за межами науково-методичного центру

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5015

Вчителю-початківцю, керівнику закладу освіти, вчителю-наставнику все про педагогічну інтернатуру

Ви початківець, який вперше розпочинає свою педагогічну діяльність, чи керівник, що прийняв на роботу молодого спеціаліста, а, можливо, вас призначили наставником до інтерна – у цій статті ви знайдете відповіді, як на законних підставах врегулювати трудові відносини між всіма учасниками навчально-виховного процесу, допомогти адаптуватися молодому педагогові і формувати професійні компетентності з перших кроків
15700