Погодинна оплата праці для методистів: приклад наказу директора школи

6671

Запитання

У яких випадках методисти НМЦ можуть працювати на умовах погодинної оплати праці? Чи потрібен дозвіл на виконання таких робіт?

Відповідь

Працівники районних і міських навчально-методичних (методичних) кабінетів (центрів) та організаційно-методичних кабінетів (далі — методисти НМЦ), окрім виконання обов’язків за основним місцем роботи, можуть працювати:

  • за сумісництвом
  • за суміщенням
  • з погодинною оплатою праці.

Методисти мають право на педагогічну роботу з погодинною оплатою праці за умов:

  • не більше 240 годин на рік
  • з дозволу керівника відділу освіти або навчально-методичного центру, якщо НМЦ є юридичною особою
  • коли є відповідний наказ.

12 запитань і відповідей про атестацію

Зверніть увагу

Якщо методисти працюють на умовах погодинної оплати і не ведуть занять під час канікул, то оплату за цей час не отримують. Залучати їх до роботи під час канікул можна тільки в разі виробничої необхідності.

За погодинної оплати праці методисти отримують надбавки, доплати, підвищення, якщо такі їм установлені за посадою вчителя, пропорційно виконаному обсягу роботи.

Наказ про виконання методистами роботи з погодинною оплатою праці за межами НМЦПриклад наказу

про виконання методистами роботи з погодинною оплатою праці за межами науково-методичного центру

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81687

Спеціальне навчання з охорони праці працівників

У керівників закладів освіти часто виникають питання, пов’язані з навчанням працівників, які виконують роботи підвищеної небезпеки, як-от працівника котельні, працівників, які виконують роботи на висоті тощо. Яке навчання таким працівникам закладу потрібно проводити? Як це врегульовано у законодавстві? Роз’яснення експерта читайте далі.
8311

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
1349

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
6353