Як бути з договорами закупівель школи, яку приєднано до опорної

1146

Запитання

Наприкінці 2016 року загальноосвітній навчальний заклад уклав договори закупівлі, які продовжено на 2017 рік. Нещодавно цей заклад перетворений на філію опорної школи. Як працювати за такими договорами, якщо юридичну особу ліквідовано?

Відповідь

Процедури реорганізації суб’єктів господарювання передбачені ст. 104–110 Господарського кодексу України.

Злиття, приєднання, поділ та перетворення навчального закладу як юридичної особи відбуваються згідно з рішенням його засновника.

Філія опорної школи втрачає статус юридичної особи внаслідок приєднання.

За такої реорганізації майно, права та обов'язки юридичних осіб переходять до правонаступників (ст. 104 ГКУ).

Отже, у випадку приєднання ЗНЗ до опорної школи все майно, права та обов’язки (зобов’язання) за договорами переходять до новоствореної юридичної особи — правонаступника. Тому опорна школа як нова юридична особа перебирає на себе права та обов’язки, зокрема й зобов’язання за договором, укладеним у результаті процедури закупівлі.

З огляду на це необхідно зробити три кроки:

  • звернутися до контрагентів, з якими у 2016 році були продовжені договори про закупівлю
  • повідомити про зміни у реквізитах однієї зі сторін договорів
  • надіслати контрагентам документальне підтвердження, на підставі якого відбулося приєднання.

Під час закупівлі обов’язкової ділової документації для загальноосвітніх навчальних закладів за бюджетні кошти зауважують, чи має учасник торгів свідоцтво про визнання відповідності

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168907

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71912

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8131

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35103