Як бути з договорами закупівель школи, яку приєднано до опорної

1316

Запитання

Наприкінці 2016 року загальноосвітній навчальний заклад уклав договори закупівлі, які продовжено на 2017 рік. Нещодавно цей заклад перетворений на філію опорної школи. Як працювати за такими договорами, якщо юридичну особу ліквідовано?

Відповідь

Процедури реорганізації суб’єктів господарювання передбачені ст. 104–110 Господарського кодексу України.

Злиття, приєднання, поділ та перетворення навчального закладу як юридичної особи відбуваються згідно з рішенням його засновника.

Філія опорної школи втрачає статус юридичної особи внаслідок приєднання.

За такої реорганізації майно, права та обов'язки юридичних осіб переходять до правонаступників (ст. 104 ГКУ).

Отже, у випадку приєднання ЗНЗ до опорної школи все майно, права та обов’язки (зобов’язання) за договорами переходять до новоствореної юридичної особи — правонаступника. Тому опорна школа як нова юридична особа перебирає на себе права та обов’язки, зокрема й зобов’язання за договором, укладеним у результаті процедури закупівлі.

З огляду на це необхідно зробити три кроки:

  • звернутися до контрагентів, з якими у 2016 році були продовжені договори про закупівлю
  • повідомити про зміни у реквізитах однієї зі сторін договорів
  • надіслати контрагентам документальне підтвердження, на підставі якого відбулося приєднання.

Під час закупівлі обов’язкової ділової документації для загальноосвітніх навчальних закладів за бюджетні кошти зауважують, чи має учасник торгів свідоцтво про визнання відповідності

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718