Чи реєструвати заяви про прийняття/переведення учнів

9259

Запитання

Для прийняття учня в заклад загальної середньої освіти чи переведення в інший заклад батьки мають подати заяву. Чи потрібно реєструвати ці заяви та як правильно це зробити?

Відповідь

Зарахування учнів до закладу загальної середньої освіти проводиться наказом. Його директор видає на підставі заяви, яку подають один із батьків або повнолітня особа, яка має намір здобувати освіту. Що має бути у заяві, визначає Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття пов­ної загальної середньої освіти, затверджений наказом МОН від 16.04.2018 № 367.

Так само подають заяву, якщо учень переходить в інший заклад для здобуття загальної середньої освіти як у межах населеного пункту, так і в іншому населеному пункті.

Зважаючи на те, що заяви про прийняття/переведення учнів є підставою для прийняття керівником закладу освіти управлінського рішення щодо зарахування чи відрахування учнів, їх потрібно реєструвати.

Порядок реєстрації документів, зокрема заяв про прийняття чи відрахування учнів, має бути визначений локальним документом закладу освіти, наприклад Інструкцією з діловодства ЗЗСО.

Реєструвати заяви слід в окремому журналі, який передбачають у номенклатурі справ закладу. Його назва може бути такою: Журнал реєстрації заяв батьків (осіб, які їх замінюють) про прийняття дітей у заклад освіти та про переведення в інший заклад освіти.

Реєстраційний індекс заяви складають з:

  • першої літери прізвища автора звернення
  • порядкового номера заяви у межах календарного року.

Кожного року реєстрацію заяв слід розпочинати з № 1.

Для виокремлення зазначених заяв з-поміж інших звернень (скарг, пропозицій), що надходять до закладу освіти від громадян, зокрема батьків чи осіб, які їх замінюють, але стосуються діяльності закладу, його керівника чи педагогічного колективу, організації освітнього процесу тощо, їх реєстраційний індекс можна доповнити позначкою, наприклад літерою «У» (учні): № Д-17/У.

Реєстраційний індекс проставляють за допомогою штампа або вручну на нижньому полі першого аркуша заяви праворуч або іншому місці (крім лівого поля, що є місцем для підшивки документа), якщо у правому куті аркуша немає місця для проставлення відмітки про надійдення заяви.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
59624

Електронний підпис документів у закладі освіти

Керівник закладу освіти може ознайомлювати працівників із наказами, повідомленнями, іншими документами через засоби електронного зв’язку. Розглянемо докладніше, як використовується електронний підпис документів у закладі освіти
2402