Повернення до очного навчання: які ризики безпеки в прифронтових школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Освітній омбудсмен і міністр освіти обговорили забезпечення безпечної освіти в умовах війни

Навчання в прифронтових регіонах


Освітній омбудсмен України Надія Лещик провела робочу зустріч із міністром освіти і науки Оксеном Лісовим. Основною темою стало забезпечення якісного та безпечного освітнього процесу в умовах воєнного стану, особливо в прифронтових і прикордонних регіонах.

📲 Педрада. Новини. Телеграм

Акцент зустрічі був зосереджений на змінах, які МОН планує впровадити з 1 вересня 2025 року. Зокрема, йдеться про поступове повернення школярів до очного навчання в регіонах, де це дозволяє безпекова ситуація. Це рішення ухвалено після майже чотирьох років переважно дистанційного формату.

Під час зустрічі Надія Лещик презентувала міністру аналітичну записку щодо ризиків, пов’язаних із впровадженням наказів МОН №1112 та №1276, ухвалених у вересні 2024 року. Документ містить аналіз можливих порушень прав учасників освітнього процесу в громадах з підвищеним рівнем небезпеки.

Зі свого боку міністр освіти Оксен Лісовий наголосив на необхідності гнучких механізмів організації навчання в умовах війни та підкреслив, що МОН активно взаємодіє з регіональними органами управління освітою для пошуку ефективних рішень.

Особливо критичними є ситуації в громадах, де дистанційне навчання досі залишається єдиною можливою формою здобуття освіти. Ці питання є одними з найчастіших у зверненнях, що надходять до освітнього омбудсмена.

За результатами зустрічі сторони домовилися про подальший аналіз проблемних ситуацій та спільну розробку нових підходів, які забезпечать право на освіту навіть у найскладніших умовах.

Освітній омбудсмен подякувала міністру за відкритість до діалогу та увагу до проблем освітньої спільноти.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг якості освіти у ЗЗСО

Які види, методи та форми моніторингу якості освіти є? Хто може ініціювати та проводити моніторинг якості освіти?
33570

Безпечні заклади освіти у період війни

Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
5374

Атестація вчителів у 2025 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
97164

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
104248

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді