Повернення до очного навчання: які ризики безпеки в прифронтових школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Освітній омбудсмен і міністр освіти обговорили забезпечення безпечної освіти в умовах війни

Навчання в прифронтових регіонах


Освітній омбудсмен України Надія Лещик провела робочу зустріч із міністром освіти і науки Оксеном Лісовим. Основною темою стало забезпечення якісного та безпечного освітнього процесу в умовах воєнного стану, особливо в прифронтових і прикордонних регіонах.

💳 Зміни в оплаті праці педагогів ЗДО

Акцент зустрічі був зосереджений на змінах, які МОН планує впровадити з 1 вересня 2025 року. Зокрема, йдеться про поступове повернення школярів до очного навчання в регіонах, де це дозволяє безпекова ситуація. Це рішення ухвалено після майже чотирьох років переважно дистанційного формату.

Під час зустрічі Надія Лещик презентувала міністру аналітичну записку щодо ризиків, пов’язаних із впровадженням наказів МОН №1112 та №1276, ухвалених у вересні 2024 року. Документ містить аналіз можливих порушень прав учасників освітнього процесу в громадах з підвищеним рівнем небезпеки.

Зі свого боку міністр освіти Оксен Лісовий наголосив на необхідності гнучких механізмів організації навчання в умовах війни та підкреслив, що МОН активно взаємодіє з регіональними органами управління освітою для пошуку ефективних рішень.

Особливо критичними є ситуації в громадах, де дистанційне навчання досі залишається єдиною можливою формою здобуття освіти. Ці питання є одними з найчастіших у зверненнях, що надходять до освітнього омбудсмена.

За результатами зустрічі сторони домовилися про подальший аналіз проблемних ситуацій та спільну розробку нових підходів, які забезпечать право на освіту навіть у найскладніших умовах.

Освітній омбудсмен подякувала міністру за відкритість до діалогу та увагу до проблем освітньої спільноти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок створення груп подовженого дня в початковій школі

Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД
169618

Визначаємо строки зберігання документів у закладі освіти

Документи з моменту створення чи надходження і до передавання на зберігання в архів закладу освіти зберігають за місцем формування справ у службі діловодства чи інших структурних підрозділах відповідно до номенклатури справ
243873

Медичний огляд майбутніх першокласників – 2025

Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – їхнє здоров’я та безпека. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження нею обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів
20202

Тарифікація у ЗДО: перевірте, чи правильно проводите та заповнюєте документи

Від тарифікації залежить, яку зарплату отримає кожен працівник, адже під час неї визначають обсяг педнавантаження працівників, розмір їхніх посадових окладів, встановлюють підвищення, надбавки, доплати тощо. У статті — поради, як проводити тарифікацію та як правильно заповнити тарифікаційний список.
72111

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді