Тривожна статистика: МОН оприлюднив дані про травматизм у закладах освіти за 2024 рік

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН оприлюднило результати аналізу стану травматизму в закладах освіти за 2024 рік

Кількість нещасних випадків у школах

Міністерство освіти і науки України провело аналіз стану травматизму серед здобувачів освіти та працівників закладів, що перебувають у сфері управління МОН, обласних, Київської міської військових адміністрацій і місцевого самоврядування за підсумками 2024 року.

💳 Зміни в оплаті праці педагогів ЗДО

Детальніше ознайомитися з листом МОН можна в прикріпленому документі. 

Згідно з даними, у 2024 році зафіксовано:

  • 4688 нещасних випадків із здобувачами освіти під час освітнього процесу, зокрема 1 — зі смертельним наслідком;
  • 384 випадки невиробничого травматизму зі смертельними наслідками у побуті, включно з 26 дітьми, які загинули внаслідок терористичних дій російської федерації;
  • 141 випадок виробничого травматизму серед працівників закладів освіти, з яких 6 мали смертельні наслідки.

У МОН підкреслили, що безпека учасників освітнього процесу залишається пріоритетом, особливо в умовах воєнного стану та руйнування інфраструктури через російську агресію. Також у листі наголосили на необхідності комплексного підходу до профілактики травматизму: внесення змін до нормативних актів, розвиток практичних безпекових навичок, а також формування культури відповідального ставлення до особистої безпеки.

Міністерство рекомендує закладам освіти проводити систематичний моніторинг стану травматизму, планувати виховні заходи з безпеки, організовувати інструктажі та профілактичні бесіди, а також забезпечити відповідність умов навчання санітарним нормам.

Особливу увагу слід приділяти попередженню травм під час перерв, фізкультурних занять, рухливих ігор, а також навчати дітей діям під час надзвичайних ситуацій, включно з повітряними тривогами та мінуваннями.

МОН також закликає до активнішого залучення громадських організацій, створення інформаційних матеріалів і просвітницьких теле- і радіопередач із питань безпеки життєдіяльності.

У відомстві зауважили, що створення безпечного освітнього середовища — одна з ключових умов реалізації права кожного здобувача освіти на безпечні й нешкідливі умови навчання та праці.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54029

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
471

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110731

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11697

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді