Цифрова освіта: як технології змінюють українську школу в умовах війни та не лише

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Цифрові рішення для якості освіти та школи майбутнього

Цифрова революція в освіті


В Україні відбувся освітній форум «Освіта, що формує майбутнє: цифрові рішення для якості», організований Державною службою якості освіти України у партнерстві з Центром освіти «Оптіма», асоціацією «EdTech Ukraine», благодійним фондом «За майбутнє дітей» та освітньо-інформаційною системою «Єдина школа».

💳 Зміни в оплаті праці педагогів ЗДО

Ключова увага форуму була зосереджена на впровадженні цифрових рішень для вдосконалення освітнього процесу та управління якістю освіти. Зокрема, Голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак повідомив про активне використання інформаційно-аналітичної системи EvaluEd під час інституційних аудитів. 

«Це дозволяє не лише простежити динаміку змін, а й швидко реагувати на виклики. Аудит і самооцінювання поступово стають дієвими інструментами управління розвитком закладів освіти», — акцентував очільник ДСЯО. 

З візійною промовою виступив засновник Центру освіти «Оптіма» Робертс Вайшла. Він наголосив, що цифрові інструменти вже сьогодні змінюють формат навчання. 

«Учні отримують індивідуальний темп навчання, вчителі — сучасні засоби для викладання, а керівники — аналітику для прийняття ефективних рішень. Але в центрі всього — залишається людина», — зауважив Робертс Вайшла. 

У межах панельної дискусії «Освіта як сервіс: чи готові школи конкурувати за цифрове покоління» учасники обговорювали, наскільки сучасна українська школа відповідає очікуванням учнів цифрової епохи, як зберегти педагогічну цінність освіти при впровадженні технологій та чи потрібна єдина цифрова освітня екосистема.

Окрему увагу приділили тематичним секціям:

  • «Зовнішнє оцінювання в дії» — перспективи удосконалення оцінювання;
  • «Зміст освіти: як досягнути балансу» — виклики у формуванні навчальних програм;
  • «Масштабована якість» — досвід створення цифрових шкіл нового покоління.

До обговорення долучились керівники й педагоги закладів освіти, представники громадського сектору, державних інституцій та EdTech-компаній. Форум став важливим майданчиком для формування стратегічного бачення розвитку цифрової освіти в Україні.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
169166

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
72023

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8157

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35161

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді