МОН запрошує до обговорення рекомендацій щодо прозорості та доброчесності в школах

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН пропонує для громадського обговорення рекомендації щодо забезпечення прозорості та доброчесності в діяльності закладів загальної середньої освіти – посібник «Освітній навігатор»

Доброчесність у закладах освіти

Міністерство освіти і науки України винесло на громадське обговорення рекомендації, спрямовані на підвищення прозорості та доброчесності у загальноосвітніх навчальних закладах. Відповідні положення представлені у посібнику «Освітній навігатор».

Посадова інструкція вчителя: оновлена

«Освітній навігатор» створений Національним агентством з питань запобігання корупції в межах реалізації Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки (постанова КМУ від 04.03.2023 № 220).

Посібник є практичним доповненням до «Абетки для директора» і допомагає навчальним закладам будувати систему забезпечення якості освіти з урахуванням принципів доброчесності. У ньому зібрані методичні рекомендації, що містять як теоретичні засади, так і конкретні інструменти для впровадження чесних і прозорих практик у шкільному середовищі.

Ознайомитися зі змістом посібника можна в прикріпленому документі. 

Громадськість може подавати свої пропозиції та зауваження до 10 квітня 2025 року на електронну адресу [email protected] або на поштову адресу: проспект Берестейський, 10, м. Київ, 01135.

Підсумковий звіт за результатами обговорення буде оприлюднено на офіційному сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після ухвалення відповідного рішення.

Педрада. Телеграм. Новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Шкільна служба медіації: як організувати

Шкільна служба порозуміння (медіації) допомагає владнати конфлікти між учасниками освітнього процесу, формує психологічно безпечний простір у закладі освіти та захищає інтереси дітей. Розглянемо, що таке медіація, хто входить до складу цієї служби та як організувати її роботу.
289

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
98489

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді