МОН запрошує до обговорення рекомендацій щодо прозорості та доброчесності в школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН пропонує для громадського обговорення рекомендації щодо забезпечення прозорості та доброчесності в діяльності закладів загальної середньої освіти – посібник «Освітній навігатор»

Доброчесність у закладах освіти

Міністерство освіти і науки України винесло на громадське обговорення рекомендації, спрямовані на підвищення прозорості та доброчесності у загальноосвітніх навчальних закладах. Відповідні положення представлені у посібнику «Освітній навігатор».

Посадова інструкція вчителя: оновлена

«Освітній навігатор» створений Національним агентством з питань запобігання корупції в межах реалізації Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки (постанова КМУ від 04.03.2023 № 220).

Посібник є практичним доповненням до «Абетки для директора» і допомагає навчальним закладам будувати систему забезпечення якості освіти з урахуванням принципів доброчесності. У ньому зібрані методичні рекомендації, що містять як теоретичні засади, так і конкретні інструменти для впровадження чесних і прозорих практик у шкільному середовищі.

Ознайомитися зі змістом посібника можна в прикріпленому документі. 

Громадськість може подавати свої пропозиції та зауваження до 10 квітня 2025 року на електронну адресу [email protected] або на поштову адресу: проспект Берестейський, 10, м. Київ, 01135.

Підсумковий звіт за результатами обговорення буде оприлюднено на офіційному сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після ухвалення відповідного рішення.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
258

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54176

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
738

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110988

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді