Яким буде порядок визнання оцінок з-за кордону: громадське обговорення МОН

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН запрошує до громадського обговорення проєкту постанови щодо визнання результатів навчання, здобутих за кордоном

Визнання оцінок з-за кордону

Про новий профстандарт для вчителя

Міністерство освіти і науки розпочало громадське обговорення проєкту постанови Кабінету Міністрів, що визначає процедуру визнання результатів навчання, здобутих українськими учнями за кордоном.

Цей проєкт є наступним кроком у реалізації оновлених положень закону про повну загальну середню освіту, які передбачають офіційне визнання навчальних досягнень українських громадян, що здобували освіту за межами країни. 

Відповідний документ має полегшити процес повернення українських дітей додому та сприяти їхній інтеграції в національну освітню систему.

Що передбачає нова постанова?

  • Оптимізовану процедуру визнання результатів навчання для дітей, які здобувають формальну освіту за кордоном.
  • Спрощений механізм визнання результатів навчання для дітей, які вчаться в закладах неформальної освіти з українознавчим компонентом.
  • Створення переліку суб’єктів освітньої діяльності за кордоном.

Уперше громадське обговорення проєкту проходитиме на платформі електронної демократії e-DEM. Усі зацікавлені можуть залишити свої коментарі, пропозиції або надіслати відгуки, які будуть доступні для перегляду всіх учасників дискусії.

Такий формат дозволяє зробити процес ухвалення рішень максимально прозорим і відкритим, сприяючи формуванню ефективної освітньої політики.

Ознайомитися з проєктом можна за посиланням: consult.e-dem.ua/npas/482 

Інструкція з реєстрації на платформі: bit.ly/4bbCUjh 

Зібрані пропозиції будуть проаналізовані та використані для доопрацювання постанови, а фінальні результати обговорення оприлюднять на сторінці «Консультації».

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді