🔔 Абітурієнтам розкажуть про особливості реєстрації на НМТ-2025: вебінар від УЦОЯО
Як відомо, реєстрація для участі в національному мультипредметному тесті 2025 року стартує 6 березня та триватиме до 3 квітня 2025 року. За результатами цього іспиту абітурієнти зможуть брати участь у конкурсі на вступ до закладів вищої освіти України.
Для того щоб зареєструватися без проблем, важливо розуміти, які дії потрібно виконати, а також ознайомитися зі структурою тестування, його змістом і вимогами. Зокрема абітурієнтам буде корисно дізнатися про особливості підготовки та механізм визначення місця складання тесту.
Всі ці аспекти детально розглянуть під час вебінару, який відбудеться 3 березня о 15:00 на офіційному YouTube-каналі Українського центру оцінювання якості освіти.
Під час заходу розпочнеться інформаційний проєкт «НМТ-2025: ви запитуєте — ми відповідаємо», в межах якого експерти нададуть відповіді на найактуальніші запитання щодо тестування.
До 11:00 3 березня всі бажаючі зможуть залишити свої запитання через спеціальну форму, яку опублікували на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
Окрім того, абітурієнти, які вже здобули або отримають повну загальну середню освіту за кордоном у 2025 році, матимуть можливість зареєструватися та пройти НМТ.
За словами директорки УЦОЯО Тетяни Вакуленко, під час реєстрації на тестування вступники зможуть подати документ, що підтверджує отримання повної загальної середньої освіти, виданий будь-якою країною.
Якщо ж абітурієнт ще навчається у випускному класі на момент реєстрації або складання НМТ, він може надати довідку від навчального закладу, яка підтверджує завершення здобуття середньої освіти у відповідному навчальному році.
У випадку, коли свідоцтво, диплом або довідка закордонного навчального закладу видані іноземною мовою, до пакета документів необхідно додати їх нотаріально завірений переклад українською мовою.
За інформацією УЦОЯО