ТРИВАЄ конкурс «Музейна педагогіка в дошкільному закладі» від Експертус Освіта

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Беріть участь у конкурсі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» та вигравайте цінні подарунки.

Ознайомлюєте вихованців свого дошкільного закладу зі спадщиною попередніх поколінь?

Тоді беріть участь у конкурсі «Музейна педагогіка в дошкільному закладі»!
 
Переможцям — почесні дипломи та цінні подарунки.

Кращі роботи будуть опубліковані на сторінках журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».
 

Як узяти участь у конкурсі?

Завантажте заявку на участь, заповніть її та надішліть на e-mail: metodyst@Експертус.com.ua.

Для докладного ознайомлення з умовами конкурсу, правилами оформлення конкурсної роботи завантажте положення про конкурс.

Які вимоги до робіт?

До участі в конкурсі приймаються авторські розробки щодо методичного супроводу музейної педагогіки в освітньому процесі. Тематика конкурсних робіт має висвітлювати як цілісну систему методичного супроводу музейної педагогіки в освітньому процесі, так і окремі її аспекти.


Конкурсні роботи редакція приймає по 25 травня 2015 року.


Усі відповіді на запитання стосовно конкурсу можна отримати на форумі порталу освітян України «Педрада».

Докладніше — у редакції:
вул. Марини Раскової, 11-А, а/с 170, Київ, 02660;
0 44 586 56 06
0 800 212 012 (callback)
metodyst@Експертус.com.ua

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282452

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
43

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110421

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді