Підвищуємо рівень мінної безпеки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Для розробки програми освітніх заходів, спрямованих на зниження ризику травм серед дітей у Донецькій та Луганській областях, діятиме система моніторингу смертельних випадків та поранень серед дітей через міни та вибухові предмети на Cході України. А для вчителів та шкільних психологів проводитимуть тренінги з підвищення рівня мінної безпеки.

За даними ЮНІСЕФ, починаючи з березня 2014 року, принаймні 109 дітей отримали важкі поранення і 42 вбиті внаслідок зіткнення з мінами та вибуховими предметами, які залишились після бойових дій у Донецькій та Луганській областях. Станом на кінець березня 2015 року було вилучено 33 717 вибухонебезпечних предметів в Донецькій та Луганській областях.

Наразі існує проблема недостатньої поінформованості щодо небезпеки вибухових предметів, що загрожує життю громадян. Тому Міністерство охорони здоров’я України спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) працюватимуть над розробкою програми освітніх заходів, спрямованих на ознайомлення з небезпекою мін та вибухових предметів.

У вересні минулого року ЮНІСЕФ разом із партнерами, презентували перший етап інформаційної кампанії, під час якої 200 000 дітей отримали освітньо-інформаційні матеріали. Так, було надруковано та розповсюджено 600 000 інформаційних листівок для дітей і дорослих, 20 000 плакатів отримали школи. МОН України и також підготувало та видало Методичні рекомендації для вчителів щодо особливостей спілкування з дітьми про ризики і небезпеки вибухових пристроїв.

Нещодавно ЮНІСЕФ та партнери розпочали другий етап освітніх заходів з мінної безпеки на територіях, що постраждали від конфлікту, щоб забезпечити 500 000 дітей та їх сімей важливою інформацією про ризики, пов'язані з мінами та вибухівкою. Також ЮНІСЕФ разом з Данською групою з розмінування (Danish Demining Group) планують провести дослідження, тренінги для 100 вчителів та шкільних психологів з підвищення рівня мінної безпеки та розповсюдить інформацію за допомогою ЗМІ та соціальних мереж.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11536

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275526

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22094

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264539

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді