Вчителі створили петицію щодо скасування наказу МОН про оцінювання НУШ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учителі просять скасувати наказ щодо оцінювання в НУШ

Наказ МОН про рекомендації щодо оцінювання НУШ

Циклограма засідань педагогічної ради

Українські вчителі просять скасувати наказ Міністерства освіти і науки, який затверджує рекомендації щодо оцінювання результатів навчання у 5–9 класах НУШ.

Звернення такого змісту опублікували 23 грудня на сайті електронних петицій КМУ та в ньому йдеться про рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти. 

Як зазначив автор петиції, відповідні рекомендації зовсім не сприяють покращенню якості освітнього процесу, а тільки створюють додаткове бюрократичне навантаження для вчителів.

Саме тому автор пропонує переглянути підхід до оцінювання результатів навчання в загальній середній освіті та напрацьовувати прості та ефективні методи оцінювання.

Нині петицію підписали 15,5 тисяч вчителів із 25 тисяч, необхідних для її розгляду прем’єр-міністром України.

За інформацією: КМУ 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1690

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
310

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54224

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
773

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111076

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді