
Циклограма засідань педагогічної ради
Українські вчителі просять скасувати наказ Міністерства освіти і науки, який затверджує рекомендації щодо оцінювання результатів навчання у 5–9 класах НУШ.
Звернення такого змісту опублікували 23 грудня на сайті електронних петицій КМУ та в ньому йдеться про рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти.
Як зазначив автор петиції, відповідні рекомендації зовсім не сприяють покращенню якості освітнього процесу, а тільки створюють додаткове бюрократичне навантаження для вчителів.
Саме тому автор пропонує переглянути підхід до оцінювання результатів навчання в загальній середній освіті та напрацьовувати прості та ефективні методи оцінювання.
Нині петицію підписали 15,5 тисяч вчителів із 25 тисяч, необхідних для її розгляду прем’єр-міністром України.
За інформацією: КМУ
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.