
Циклограма засідань педагогічної ради
Українські вчителі просять скасувати наказ Міністерства освіти і науки, який затверджує рекомендації щодо оцінювання результатів навчання у 5–9 класах НУШ.
Звернення такого змісту опублікували 23 грудня на сайті електронних петицій КМУ та в ньому йдеться про рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти.
Як зазначив автор петиції, відповідні рекомендації зовсім не сприяють покращенню якості освітнього процесу, а тільки створюють додаткове бюрократичне навантаження для вчителів.
Саме тому автор пропонує переглянути підхід до оцінювання результатів навчання в загальній середній освіті та напрацьовувати прості та ефективні методи оцінювання.
Нині петицію підписали 15,5 тисяч вчителів із 25 тисяч, необхідних для її розгляду прем’єр-міністром України.
За інформацією: КМУ
Вам у поміч матеріали, щоб укласти посадову інструкцію вихователя групи подовженого дня. Скачайте її зразок у форматі Word та доповніть з огляду на специфіку діяльності школи
Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД
Які документи щодо діяльності групи подовженого дня мають бути обов'язково - розглядаємо у статті
Документи з моменту створення чи надходження і до передавання на зберігання в архів закладу освіти зберігають за місцем формування справ у службі діловодства чи інших структурних підрозділах відповідно до номенклатури справ
Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – їхнє здоров’я та безпека. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження нею обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів