Усі школи можуть під‘єднатися до освітньої платформи «Мрія»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Перший семестр навчання з Мрією: результати бета-тестування

Освітня платформа «Мрія»

Перевірки та інституційний аудит: яка різниця

Наразі в пілотних школах звершується перший семестр із «Мрією». Це освітня платформа для учнів, батьків і вчителів, що має широкий функціонал, такий як план дня, конструктор розкладу, динаміка досягнень, чати, бібліотека персоналізованого контенту від провідних освітніх платформ, Мрія ID та багато іншого.

«Мрія — це гейм-ченджер системи освіти, який прискорить розвиток наших дітей. Ми об’єднали технології, штучний інтелект та індивідуальні підходи, щоб кожна дитина могла знайти свій шлях і досягти великих цілей. Вчителям Мрія допоможе позбутися бюрократії, батькам — краще зрозуміти свою дитину. 40 шкіл уже пройшли перший семестр з Мрією», — повідомив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій, міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.

У бета-тестуванні застосунку взяли участь заклади із Запоріжжя, Миколаївщини, Одещини, Київщини, Івано-Франківщини, Дніпропетровщини та Києва.

Протягом тестування застосунку були помітні наступні зміни:

  • діти в режимі реального часу слідкують за динамікою своїх результатів та завжди бачать, що їм задали — це допомагає відстежувати прогрес та фокусуватися на цілях. У бібліотеці контенту школярі дивляться пізнавальні відео, а з учителями й однолітками підтримують зв’язок у захищених чатах на базі Signal;
  • батьки отримали доступ до відвідуваності дітей та їхніх шкільних досягнень із коментарями вчителів. У захищених чатах на базі Signal вони можуть швидко поспілкуватися не лише з класним керівником, а й отримати зворотний зв’язок від вчителів, що викладають дітям різні предмети;
  • учителі поступово позбавляються подвійної та паперової роботи. Функціонал «Мрії» охоплює найважливіші процеси: від розкладу, навчальних планів та ведення журналу до динаміки результатів кожного класу й окремих дітей. Крім цього, вчителі в «Мрії» ставлять оцінки олівчиком та «крапочки», задають індивідуальні домашні завдання, спілкуються в захищених чатах із батьками й дітьми та дивляться відео для професійного розвитку в бібліотеці контенту;
image15
ТВОЄ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ Запрошуємо опанувати технологію, в основі якої — застосування інтелектуальних карт в освітній роботі, саморозвитку, роботі керівника та в особистому житті
Опануєте нові можливості свого мислення. Навчитеся створювати інтелектуальні карти та використовувати їх у навчанні, плануванні, рефлексії, самоосвіті, командній роботі
  • директори мають змогу керувати навчальним процесом і стежити за роботою школи онлайн у режимі реального часу. Вони бачать динаміку кожного класу та окремих учнів і учениць, статистику роботи вчителів та результати уроків.

«Зараз одне з наших пріоритетних завдань — створити всі умови для зростання щасливого й реалізованого покоління: спростити роботу вчителів, аби вони мали більше ресурсу на навчання дітей, а дітей — мотивувати розвиватися. Завдяки плану дня, динаміці оцінок, нагадуванням про домашнє завдання та бібліотеці пізнавального контенту “Мрія” вже зараз підвищує залученість дітей у навчання. А батьки мають доступ до журналу з результатами та відвідуваністю — і це не про контроль, це про підтримку і можливість допомогти дитині там, де вона дійсно цього потребує», — зауважив міністр освіти і науки Оксен Лісовий.

Зокрема, під час першого семестру в пілотних школах:

  • учителі виставили 560 тисяч оцінок, з них 3,6 тисячі — олівчиком;
  • батьки перевірили результати дітей 120 тисяч разів;
  • учні понад 76 тисяч разів переглянули домашні завдання.

У 2025 році МОН планує розширити використання цієї платформи, тому під ’єднатися до «Мрії» зможуть всі школи України. Команда платформи працює нині над удосконаленням застосунку, враховуючи відгуки користувачів. 

Проєкт має допомогти дітям реалізуватися в житті, батькам — краще розуміти успіхи та сильні сторони дітей, а вчителям — позбутися зайвої бюрократії.

Подати заявку на підключення до Мрії можна на сайті за посиланням.

За інформацією МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершення 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
47213

Як оплачувати вчителям заміну уроків

У школах часто виникають ситуації, коли складно знайти вчителя, який може провести уроки замість колеги. Наприклад ситуація, коли вчитель фізики відмовляється заміняти уроки математики, чи вчитель літератури — уроки історії, і їм заміну оплачують не за 14 тарифним розрядом, а за 11-м, без надбавок за категорію, яку вони мають за своїм предметом. Як організувати та правильно оплатити заміну уроків — читайте у статті
112

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
159410

Обриси сучасного внутрішньошкільного контролю

Внутрішньошкільний контроль, моніторинг педагогічних процесів і явищ — ціла наука, а вміння успішно його здійснити — мистецтво. Не вдаючись у деталі, окреслимо основні моменти внутрішньошкільного контролю.
31536

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
59539

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді