Долучайтеся до громадського обговорення про спеціальний дитячий садок

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про спеціальний дитячий садок

Діяльність спеціального дитячого садка

У пошуках освітніх скарбів: квест для педагогів

У Міністерстві освіти і науки опублікували проєкт для громадського обговорення щодо Положення про спеціальний дитячий садок. 

Документ розроблено з метою підготовки проєктів нормативно-правових актів стосовно дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами

Ознайомитися зі змістом проєкту можна в прикріпленому документі. 

Зокрема у проєкті зазначені організаційні засади діяльності спеціального дитячого садка, його профіль, структура та організація освітнього процесу, порядок утворення груп в ньому, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги) тощо.

Серед основних завдань спеціального дитячого садка:

  • забезпечення здобуття дітьми дошкільної освіти з метою набуття результатів навчання та компетентностей, визначених державним стандартом дошкільної освіти, з урахуванням їхніх здібностей, нахилів, потреб та можливостей;
  • створення умов, зокрема спеціального освітнього середовища, для здобуття  дошкільної освіти  дітьми з урахуванням особливостей їхнього розвитку та у спосіб і формах, які є для них найбільш зручними та ефективним;
  • забезпечення здобуття дошкільної освіти дітьми за допомогою найбільш прийнятних для них форм, методів і засобів навчання та виховання, які максимально сприяють засвоєнню знань, умінь і навичок, а також використання в освітньому процесі української жестової мови, допоміжних засобів навчання, засобів альтернативної комунікації тощо;
  • забезпечення системного психолого-педагогічного супроводу дітей;
  • надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги) дітям   відповідно до категорій (типів) їх особливих освітніх потреб (труднощів);
  • зміцнення фізичного, психічного здоров’я дітей, формування морально-етичних цінностей, розвиток соціальних навичок та сприяння гармонійному особистісному розвитку;
  • забезпечення розвитку творчих задатків, здібностей, талантів дітей та набуття ними соціального досвіду;
  • активне залучення до освітнього процесу батьків (інших законних представників) дітей та надання їм консультацій.

Свої зауваження, коментарі та пропозиції до зазначеного проєкту Положення можна надсилати в добровільній формі до 09 січня 2025 року на електронну адресу: [email protected]. Контактна особа для надання консультацій: Новосад Валентина. 

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4136

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
81547

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді