Методичні рекомендації МОН щодо безпеки під час зимових канікул

Лист МОН про організацію та проведення заходів з питань безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу перед початком зимових канікул

Безпека під час зимових канікул

Перевірки та інституційний аудит: яка різниця

Перед початком зимових канікул Міністерство освіти і науки розіслало навчальним закладам лист із рекомендаціями щодо організації безпечних зимових канікул.

Детальніше ознайомитися зі змістом рекомендацій можна в прикріпленому документі. 

Зимові канікули: правила поведінки

Відповідно до рекомендацій, заклади освіти повинні провести інструктажі щодо наступних важливих тем:

  • дії в разі надзвичайних ситуацій: алгоритм дій при загрозі виникнення надзвичайної ситуації, поведінка у випадку оголошення сигналу «Повітряна тривога», ознайомлення учнів з планами евакуації та порядком надання домедичної допомоги постраждалим внаслідок нещасних випадків;
  • дотримання правил пожежної безпеки: запобігання використанню несправних приладів опалення, заборона експлуатації саморобних нагрівальних приладів, дотримання правил поведінки при виникненні пожежі;
  • безпека на дорогах і водоймах: правила безпечного дорожнього руху, загроза перебування біля замерзлих водойм і річок;
  • профілактика захворювань і гігієна: профілактика шлунково-кишкових захворювань, дотримання правил особистої гігієни в період поширення епідемічних захворювань, попередження випадків переохолодження та обморожень під час низьких температур;
  • безпека в громадських місцях: правила поводження з незнайомими людьми, дії в разі виявлення підозрілих предметів, правила користування громадським транспортом.

Окрім того, у документі зазначається, що під час канікул заклад освіти має утримувати укриття в готовності до використання за призначенням та під час повітряної тривоги забезпечити розміщення в ньому учасників освітнього процесу та населення.

За матеріалами МОН

Педрада. Телеграм. Новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
78499

Шкільна служба медіації: як організувати

Шкільна служба порозуміння (медіації) допомагає владнати конфлікти між учасниками освітнього процесу, формує психологічно безпечний простір у закладі освіти та захищає інтереси дітей. Розглянемо, що таке медіація, хто входить до складу цієї служби та як організувати її роботу.
291

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді