Методичні рекомендації МОН щодо безпеки під час зимових канікул

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Лист МОН про організацію та проведення заходів з питань безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу перед початком зимових канікул

Безпека під час зимових канікул

Перевірки та інституційний аудит: яка різниця

Перед початком зимових канікул Міністерство освіти і науки розіслало навчальним закладам лист із рекомендаціями щодо організації безпечних зимових канікул.

Детальніше ознайомитися зі змістом рекомендацій можна в прикріпленому документі. 

Зимові канікули: правила поведінки

Відповідно до рекомендацій, заклади освіти повинні провести інструктажі щодо наступних важливих тем:

  • дії в разі надзвичайних ситуацій: алгоритм дій при загрозі виникнення надзвичайної ситуації, поведінка у випадку оголошення сигналу «Повітряна тривога», ознайомлення учнів з планами евакуації та порядком надання домедичної допомоги постраждалим внаслідок нещасних випадків;
  • дотримання правил пожежної безпеки: запобігання використанню несправних приладів опалення, заборона експлуатації саморобних нагрівальних приладів, дотримання правил поведінки при виникненні пожежі;
  • безпека на дорогах і водоймах: правила безпечного дорожнього руху, загроза перебування біля замерзлих водойм і річок;
  • профілактика захворювань і гігієна: профілактика шлунково-кишкових захворювань, дотримання правил особистої гігієни в період поширення епідемічних захворювань, попередження випадків переохолодження та обморожень під час низьких температур;
  • безпека в громадських місцях: правила поводження з незнайомими людьми, дії в разі виявлення підозрілих предметів, правила користування громадським транспортом.

Окрім того, у документі зазначається, що під час канікул заклад освіти має утримувати укриття в готовності до використання за призначенням та під час повітряної тривоги забезпечити розміщення в ньому учасників освітнього процесу та населення.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53953

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
207

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110615

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді