Реформа НУШ потребує проведення трьох субреформ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Для реалізації НУШ треба провести три субреформи, — Лісовий

Впровадження реформи НУШ

Перевірки та інституційний аудит: яка різниця

Для того щоб реалізувати реформу Нової української школи, Міністерству освіти і науки треба провести кілька субреформ.

Таку інформацію зазначив міністр освіти і науки Оксен Лісовий. 

Як він акцентував, перш за все можна виділити три субреформи:

  • реформа підручникотворення;
  • реформа вищої педагогічної освіти;
  • реформа системи перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів.

«Це три складові, мініреформи, які нам треба реалізувати, щоб зробити реформу в школі», — наголосив очільник освітнього відомства.

Він також зауважив, що реформа Нової української школи не змогла добре стартувати в базовій школі, хоча була успішною в початковій школі, бо працювала на лідерстві колишньої міністерки освіти, яка «штовхала» її на своїй волі та енергії.

Саме тому після приходу нового міністра реформа не отримала логічного продовження, а «потекла природнім шляхом».

За інформацією ТСН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62681

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1740

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
406

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54355

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
842

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді