Для реалізації НУШ треба провести три субреформи, — Лісовий

Перевірки та інституційний аудит: яка різниця
Для того щоб реалізувати реформу Нової української школи, Міністерству освіти і науки треба провести кілька субреформ.
Таку інформацію зазначив міністр освіти і науки Оксен Лісовий.
Як він акцентував, перш за все можна виділити три субреформи:
- реформа підручникотворення;
- реформа вищої педагогічної освіти;
- реформа системи перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів.
«Це три складові, мініреформи, які нам треба реалізувати, щоб зробити реформу в школі», — наголосив очільник освітнього відомства.
Він також зауважив, що реформа Нової української школи не змогла добре стартувати в базовій школі, хоча була успішною в початковій школі, бо працювала на лідерстві колишньої міністерки освіти, яка «штовхала» її на своїй волі та енергії.
Саме тому після приходу нового міністра реформа не отримала логічного продовження, а «потекла природнім шляхом».
За інформацією ТСН
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті
Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі