Перевірки та інституційний аудит: яка різниця
Для того щоб реалізувати реформу Нової української школи, Міністерству освіти і науки треба провести кілька субреформ.
Таку інформацію зазначив міністр освіти і науки Оксен Лісовий.
Як він акцентував, перш за все можна виділити три субреформи:
- реформа підручникотворення;
- реформа вищої педагогічної освіти;
- реформа системи перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів.
«Це три складові, мініреформи, які нам треба реалізувати, щоб зробити реформу в школі», — наголосив очільник освітнього відомства.
Він також зауважив, що реформа Нової української школи не змогла добре стартувати в базовій школі, хоча була успішною в початковій школі, бо працювала на лідерстві колишньої міністерки освіти, яка «штовхала» її на своїй волі та енергії.
Саме тому після приходу нового міністра реформа не отримала логічного продовження, а «потекла природнім шляхом».
За інформацією ТСН