Для реалізації НУШ треба провести три субреформи, — Лісовий

Перевірки та інституційний аудит: яка різниця
Для того щоб реалізувати реформу Нової української школи, Міністерству освіти і науки треба провести кілька субреформ.
Таку інформацію зазначив міністр освіти і науки Оксен Лісовий.
Як він акцентував, перш за все можна виділити три субреформи:
- реформа підручникотворення;
- реформа вищої педагогічної освіти;
- реформа системи перепідготовки, підвищення кваліфікації кадрів.
«Це три складові, мініреформи, які нам треба реалізувати, щоб зробити реформу в школі», — наголосив очільник освітнього відомства.
Він також зауважив, що реформа Нової української школи не змогла добре стартувати в базовій школі, хоча була успішною в початковій школі, бо працювала на лідерстві колишньої міністерки освіти, яка «штовхала» її на своїй волі та енергії.
Саме тому після приходу нового міністра реформа не отримала логічного продовження, а «потекла природнім шляхом».
За інформацією ТСН
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти