Долучайтеся до проведення уроків у межах Усесвітнього дня гідності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН запрошує освітян доєднатися до Всесвітнього дня гідності

Проведення Всесвітнього дня гідності

Національно-патріотичне виховання в школі

Всесвітній день гідності — це незалежний, соціальний, політично й релігійно нейтральний проєкт. Він був створений для того, щоб заохотити учнівство й студентство керуватися почуттям власної гідності в повсякденних діях.

Саме тому в Міністерстві освіти і науки пропонують педагогам провести тематичні уроки у своїх закладах освіти в будь-який день і в будь-якому форматі з 21 листопада до 10 грудня.

Цьогоріч фокусною темою є «Цінності, безпека та цифрове благополуччя».

Відповідно до теми закладам освіти нададуть методичний компонент «Гідність в інтернеті — гідність у житті», який забезпечує команда програми «Аси інтернету», що впроваджується в Україні ГО організацією «EdCamp» Ukraine і є частиною центрально-східноєвропейської програми «Be Internet Awesome», яку пропонує Фонд «Школа з класом» за підтримки Google.org, та партнерами програми.

Усі учасники отримають методичні рекомендації та спеціально створений робочий зошит (путівник) для учнівства, сертифікати для учасниць/-ків, а також підтримку української команди #gdignityUkraine.

Вебінар відбудеться 7 листопада о 16:00.

Форма реєстрації для участі доступна за посиланням

Детальну інформацію про подію можна знайти в інформаційному листі в прикріпленому документі. 

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54059

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
592

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110783

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11711

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді