Розпочато Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Стартував ХХV Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика

Проведення Конкурсу імені Петра Яцика

У пошуках освітніх скарбів: квест для педагогів

28 жовтня розпочався ХХV Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика.

Стати учасниками Конкурсу можуть учні й учениці 3–11 класів закладів загальної середньої освіти, учні й учениці закладів професійної (професійно-технічної) освіти, студенти та студентки закладів фахової передвищої та вищої освіти.

Зазначимо, що Конкурс з української мови відбувається в 4 етапи:

  • перший — на рівні закладів освіти (жовтень — листопад). У Державному ліцеї «Міжнародна українська школа» перший етап проводиться в січні — лютому;
  • другий — на рівні територіальних громад, районів міст Києва та Севастополя, районів областей (листопад — грудень). Рішення про рівень проведення другого етапу ухвалює відповідний орган управління у сфері освіти Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій;
  • третій — на рівні Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя (грудень — лютий); 
  • четвертий — на всеукраїнському рівні (березень).

Переможцям четвертого етапу Конкурсу, які посіли перші місця у відповідних категоріях, призначаються стипендії Президента України переможцям Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
221

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54143

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
707

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110923

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді