МОН оновить процес перекваліфікації вчителів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Гроші мають іти за вчителем»: МОН змінить процес перекваліфікації педагогів

Перекваліфікація педагогів

Оцінювання в НУШ : ВЕБІНАР

У Міністерстві освіти і науки України планують впровадити зміни, які стосуватимуться перекваліфікації учителів. Над покращенням процедури професійного розвитку педагогів працюють три робочі групи. Вони напрацьовують зміни до постанови №800 «Про підвищення кваліфікації вчителів». 

Таку інформацію зазначила заступниця міністра освіти і науки України Надія Кузьмичова.

«Ми не змінюємо правил, скоріше виправляємо закладені раніше помилки. Є орієнтир на зміну правил гри. Один з орієнтирів — гроші, які держава виділяє на підвищення кваліфікації вчителів, мають іти за вчителем», — зауважила посадовиця.

Як розповіла заступниця очільника МОН, таке вже пілотували під час вступу до вишів: частину грошей залежно від кількості балів діти отримували на свої умовні рахунки. І далі вони самі визначали, йдуть вони вчитись у приватний заклад і використовують грант та доплачують, або ж йдуть у державний заклад освіти.

«Тут модель та сама: вчитель, отримуючи ці гроші, сам визначатиме, куди йому йти на перекваліфікацію. Вчитель стає більш суб'єктним, більш активним, гнучкішим у виборі. А ми як держава маємо забезпечити, щоб те, що пропонується на ринку, відповідало певному рівню якості, і вчитель вибирав серед перевірених», — акцентувала Надія Кузьмичова.

Вона також наголосила, що треба створити реєстр провайдерів з певними стандартами якості. Це не означає, що це буде механізм ліцензування. Додаткова мета — це розвинути цей ринок якісних послуг.

За матеріалами РБК-Україна

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110324

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11588

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17677

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді