Ефективність політики «Школа офлайн» — кількісні показники в регіонах України

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Рейтинг регіонів, де більшість шкіл працює офлайн: стало відомо, скільки дітей повернули за парти

Кількісні результати «Школи офлайн»

📲 А ви з нами в телеграмі? Гайда до нас!

Цього навчального року за парти сіли на 17,8% більше учнів, аніж у 2023/2024. Таку інформацію зазначено у відповіді Міністерства освіти та науки України. 

На кінець 2023/2024 навчального року було 1 739 035 учнів, на початок 2024/2025 навчального року стало 2 050 132 учнів.

Зокрема, на 102 тисячі поменшало тих, хто обрав дистанційну форму навчання та  на 146 тисяч стало менше на змішаному форматі.

Також у Міністерстві освіти і науки назвали регіони-лідери за відсотком шкіл, в яких учні навчаються очно. У цьому списку Київ випереджає Буковину і Тернопільщину, проте більшість регіонів — на заході України.

  • Львівська (1052 закладів загальної середньої освіти із 1076, або 97,7%);
  • Закарпатська (546 із 565, або 96,6%);
  • Івано-Франківська (496 із 548, або 90,5%)
  • Вінницька (536 ЗЗСО із 607, або 88,3%)
  • Хмельницька (462 ЗЗСО із 523, або 88,3%)
  • м. Київ (492 ЗЗСО із 581, або 84,6%)
  • Чернівецька (283 ЗЗСО із 337, або 83,9%)
  • Тернопільська (462 ЗЗСО із 556, або 83%)
  • Черкаська (356 ЗЗСО із 437, або 81,4%).

Нагадаємо, що основною умовою для роботи шкіл очно з огляду на безпекову ситуацію в Україні лишається наявність укриттів. Нещодавно МОН затвердило механізм використання 5 млрд грн дотації на укриття в закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.

Джерело: Телеграф

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
224

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54144

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
707

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110923

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді