Профільні ліцеї повинні бути відокремлені від інших ланок освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У містах ліцеї мають бути відокремлені від інших ланок освіти, — депутат

Формування мережі профільних ліцеїв

Тиждень фокусованого навчання

У великих містах академічні ліцеї необхідно відокремлювати від початкової та базової ланок загальної середньої освіти.

Таку тезу висловив заступник голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин під час презентації реформи профільної школи.

Як він зауважив, створення нової мережі шкіл під час реформи старшої школи потребуватиме різних підходів.

«З огляду на різноманітність населених пунктів, мережа шкіл потребуватиме різних підходів, проте великі міста, зокрема обласні центри, повинні мати відокремлені академічні ліцеї від 1–9 класів. Сподіваюся, це буде відображено в законопроєкті, це важливо для забезпечення якісних і різноманітних освітніх траєкторій», — акцентував народний депутат.

За його словами, без змін у законодавстві щодо формування мережі реформа старшої школи не може бути якісно реалізованою.

Саме тому вже готується законопроєкт про зміни до закону «Про повну загальну середню освіту», який до кінця року має бути поданий у Верховну Раду України.

Окрім того, депутат застеріг від імітації реформи під час створення нової мережі.

«Зараз майже хто завгодно може робити ці академічні та професійні ліцеї. Дуже багато де мережа, яка створюється, імітує певною мірою цю реформу», — наголосив Сергій Колебошин.

Джерело: Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54142

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
705

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110919

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді