Профільні ліцеї повинні бути відокремлені від інших ланок освіти

У містах ліцеї мають бути відокремлені від інших ланок освіти, — депутат

Формування мережі профільних ліцеїв

Тиждень фокусованого навчання

У великих містах академічні ліцеї необхідно відокремлювати від початкової та базової ланок загальної середньої освіти.

Таку тезу висловив заступник голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин під час презентації реформи профільної школи.

Як він зауважив, створення нової мережі шкіл під час реформи старшої школи потребуватиме різних підходів.

«З огляду на різноманітність населених пунктів, мережа шкіл потребуватиме різних підходів, проте великі міста, зокрема обласні центри, повинні мати відокремлені академічні ліцеї від 1–9 класів. Сподіваюся, це буде відображено в законопроєкті, це важливо для забезпечення якісних і різноманітних освітніх траєкторій», — акцентував народний депутат.

За його словами, без змін у законодавстві щодо формування мережі реформа старшої школи не може бути якісно реалізованою.

Саме тому вже готується законопроєкт про зміни до закону «Про повну загальну середню освіту», який до кінця року має бути поданий у Верховну Раду України.

Окрім того, депутат застеріг від імітації реформи під час створення нової мережі.

«Зараз майже хто завгодно може робити ці академічні та професійні ліцеї. Дуже багато де мережа, яка створюється, імітує певною мірою цю реформу», — наголосив Сергій Колебошин.

Джерело: Освіта.юа

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця.
86584

Як впровадити інклюзію у закладі освіти

Посібник «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» для керівників закладів освіти та педагогів опублікували в Державній службі якості освіти. Він має допомогти освітянам у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами.
4038

Атестація педагогів: що нового

Як цьогоріч провести атестацію педагогів, якими нормативними документами керуватися та що врахувати – поради у статті
167948

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді