Профільні ліцеї повинні бути відокремлені від інших ланок освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У містах ліцеї мають бути відокремлені від інших ланок освіти, — депутат

Формування мережі профільних ліцеїв

Тиждень фокусованого навчання

У великих містах академічні ліцеї необхідно відокремлювати від початкової та базової ланок загальної середньої освіти.

Таку тезу висловив заступник голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин під час презентації реформи профільної школи.

Як він зауважив, створення нової мережі шкіл під час реформи старшої школи потребуватиме різних підходів.

«З огляду на різноманітність населених пунктів, мережа шкіл потребуватиме різних підходів, проте великі міста, зокрема обласні центри, повинні мати відокремлені академічні ліцеї від 1–9 класів. Сподіваюся, це буде відображено в законопроєкті, це важливо для забезпечення якісних і різноманітних освітніх траєкторій», — акцентував народний депутат.

За його словами, без змін у законодавстві щодо формування мережі реформа старшої школи не може бути якісно реалізованою.

Саме тому вже готується законопроєкт про зміни до закону «Про повну загальну середню освіту», який до кінця року має бути поданий у Верховну Раду України.

Окрім того, депутат застеріг від імітації реформи під час створення нової мережі.

«Зараз майже хто завгодно може робити ці академічні та професійні ліцеї. Дуже багато де мережа, яка створюється, імітує певною мірою цю реформу», — наголосив Сергій Колебошин.

Джерело: Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
812

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5671

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77879

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4482

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді