Учні 5 класів отримали підручники за підтримки японських партнерів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Понад мільйон підручників отримали учні 5 класів за підтримки Японського агентства міжнародного співробітництва

Підручники для учнів 5 класів

Знаймо українську: практичний довідник

26 вересня відбулась офіційна церемонія вручення 1 089 838 підручників з української мови, української та зарубіжної літератури. Ці підручники Міністерству освіти і науки України передало Японське агентство міжнародного співробітництва (JICA). 

Попри складність роботи українських видавництв в умовах війни, п’ятикласники вже використовують ці підручники від початку навчального року.

Друк і передання підручників є однією з фаз Грантової програми — «Невідкладне покращення обладнання для надання освітніх послуг». Загалом на друк і передання підручників було витрачено 3 514 216,67 євро (141 135 873,47 грн) грантової допомоги. Навчальні матеріали дібрано відповідно до чинного Порядку конкурсного відбору підручників.

«З початку повномасштабного вторгнення Японія надає безпрецедентну підтримку українській системі освіти. МОН є учасником двох фаз Грантової програми на загальну суму приблизно 20 млн доларів. Ці кошти спрямовують на закупівлю обладнання для навчально-практичних центрів закладів профтехосвіти, цифрових освітніх центрів та підручники. Сьогодні ми приймаємо понад 1 млн підручників для учнів 5 класу, друк яких був профінансований коштом міжнародних донорів», — зауважив міністр освіти і науки Оксен Лісовий.

Зі свого боку Надзвичайний і Повноважний Посол Японії в Україні Мацуда Кунінорі висловив глибоку повагу всім освітянам, які щодня невтомно працюють для захисту майбутнього українських дітей.

«Для уряду Японії підтримка освіти є важливою для розвитку України. Ми передаємо приблизно одного мільйона підручників у 23 області, щоб молоде покоління могло отримувати якісні ресурси для навчання. Японія і надалі підтримуватиме Україну на шляху до її відновлення та процвітання», — акцентував Посол Японії.

«Освіта — це інвестиція в майбутнє. Незалежно від обставин, діти заслуговують на безперервну освіту. Ми й надалі будемо підтримувати створення належних умов для навчання», — зазначив голова офісу JICA в Україні Мацунага Хідекі.

Окрім того, у межах першої фази Грантової програми, Японське агентство міжнародного співробітництва вже передало комп’ютерне та інше обладнання для 85 цифрових освітніх центрів (digital learning centers — DLC). Ці центри є окремими приміщеннями у закладах освіти (школах, профтехах, коледжах тощо), які слугують укриттям та одночасно простором для навчання.

Також у лютому JICA передало 85 генераторів та 1700 планшетів для дев’яти областей: Дніпропетровської, Донецької, Миколаївської, Одеської, Харківської, Херсонської, Запорізької, Луганської та Сумської.

За інформацією МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168914

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71922

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8133

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35106

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді