Музика — простір психологічного комфорту

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

За яких умов дитина зможе «відзначитися» в музиці, якими психологічними «ключиками» слід скористатися, щоб допомогти дитині позбутися комплексів, подолати страх публічних виступі? Скористайтеся порадами методистів, практиків та психологів, які ви знайдете у лютневому числі журналу «Музичний керівник»

Як театр починається з вішака, так і музичне заняття бере старт задовго до перших акордів. Простір психологічного комфорту, до якого потрапляє дитина, переступивши поріг музичної зали, — ось що є визначальним. Без нього й музика — не музика

Лютневе число журналу «Музичний керівник» ми присвятили темі психологічного комфорту. Об’єднали нею поради методистів, практиків та психологів: за яких умов дитина зможе «відзначитися» в музиці, якими психологічними «ключиками» слід скористатися, щоб допомогти дитині позбутися комплексів, подолати страх публічних виступів тощо.

Уперше в журналі «прозвучала» тема використання LEGO-технологій на музичних заняттях. Почуватися в центрі трендових мистецьких віянь дасть змогу й матеріал про ритмічні ігри з пластиковими стаканчиками. Адже таке музикування активно здобуває прихильників по всьому світові.

Цього разу дізнаєтеся також, як оригінально подати дітям біографію композитора за програмою — Едварда Гріга, ознайомитеся з технологією виготовлення ляльок-кухлів, розшифруєте з дітьми музичні послання мешканців країни ПОСУДОляндії.

Зрештою, спорядившись цікавими ідеями, зможете вирушати в самостійне творче плавання. А для знаних «мандрівників», які вже мають повний арт-багаж ідей, ми започаткували конкурс. Ті, чиї творчі знахідки або педагогічні відкриття журі визнає найцікавішими, — отримають цінні подарунки та публікацію в журналі.

Детальніше про це та багато іншого — читайте у журналі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
101

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282671

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді