Як театр починається з вішака, так і музичне заняття бере старт задовго до перших акордів. Простір психологічного комфорту, до якого потрапляє дитина, переступивши поріг музичної зали, — ось що є визначальним. Без нього й музика — не музика
Лютневе число журналу «Музичний керівник» ми присвятили темі психологічного комфорту. Об’єднали нею поради методистів, практиків та психологів: за яких умов дитина зможе «відзначитися» в музиці, якими психологічними «ключиками» слід скористатися, щоб допомогти дитині позбутися комплексів, подолати страх публічних виступів тощо.
Уперше в журналі «прозвучала» тема використання LEGO-технологій на музичних заняттях. Почуватися в центрі трендових мистецьких віянь дасть змогу й матеріал про ритмічні ігри з пластиковими стаканчиками. Адже таке музикування активно здобуває прихильників по всьому світові.
Цього разу дізнаєтеся також, як оригінально подати дітям біографію композитора за програмою — Едварда Гріга, ознайомитеся з технологією виготовлення ляльок-кухлів, розшифруєте з дітьми музичні послання мешканців країни ПОСУДОляндії.
Зрештою, спорядившись цікавими ідеями, зможете вирушати в самостійне творче плавання. А для знаних «мандрівників», які вже мають повний арт-багаж ідей, ми започаткували конкурс. Ті, чиї творчі знахідки або педагогічні відкриття журі визнає найцікавішими, — отримають цінні подарунки та публікацію в журналі.
Детальніше про це та багато іншого — читайте у журналі.