Онлайн-фестиваль Всеукраїнської асоціації Монтессорі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Всеукраїнська асоціація Монтессорі запрошує вчителів взяти участь в онлайн-фестивалі «7 хвилин гуманістичної педагогіки Монтессорі»

Всеукраїнська асоціація Монтессорі запрошує вчителів взяти участь в онлайн-фестивалі «7 хвилин гуманістичної педагогіки Монтессорі».

Організатори заходу: МОН України, Інститут модернізації змісту освіти, департамент освіти і науки КМДА, Корпорація Microsoft.

До участі запрошують спеціалістів-практиків, які можуть поділитися власним досвідом  реалізації основних принципів педагогічної системи Марії Монтессорі. Під час фестивалю вчителі матимуть змогу віртуально відвідати навчальні заклади колег та одержати доступ до корисного відеоальманаху, що стане в пригоді для саморозвитку, навчання, аналізу, а також і для роботи з батьками.

Педагоги повинні підготувати короткі відеоролики або презентації в Power Point. Це має бути не просто візитівка, а наочна демонстрація того, як філософія і педагогіка Марії Монтессорі втілена у життя навчального закладу.

Можна зробити кілька роликів тривалістю не більше 7 хвилин. Ролики слід завантажити на YouTube, а лінки на них надсилати на адресу. 

Підсумки онлайн-фестивалю будуть оприлюднені 7 квітня 2016 року. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді