Атестація педпрацівників навчальних закладів сіл, селищ, міст, які увійшли до об’єднаних територіальних громад

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН України роз'яснили порядок проведення атестації педагогічних працівників навчальних закладів сіл, селищ, міст, які увійшли до об'єднаних територіальних громад

У межах децентралізації влади в Україні на часі об’єднання територіальних громад. Це обумовлено прийняттям Законів України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» від 05.02.2015 № 157-VIII , «Про співробітництво територіальних громад» від 17.06.2014 № 1508-VII (далі — Закон № 1508-VII ) та внесенням змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР.

У зв’язку з цим виникла необхідність організаційних змін у проведенні атестації педагогічних працівників навчальних закладів сіл, селищ, міст, які увійшли до об’єднаних територіальних громад. У листі МОН України «Щодо атестації педагогічних працівників» від 16.02.2016 № 1/9-80 подано роз’яснення з цього приводу.

Так, МОН України рекомендує для організованого проведення атестації педпрацівників керуватися пунктом 2.3 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН України від 06.10.2010 № 930, яким встановлено, що атестаційні комісії ІІ рівня створюються у відділах освіти районних держадміністрацій, інших підрозділах місцевих органів виконавчої влади та виконавчих органів рад, у підпорядкуванні яких перебувають навчальні заклади.

Прийняття рішень щодо присвоєння педпрацівникам навчальних закладів сіл, селищ, міст, які увійшли до об’єднаних територіальних громад, кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» (про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії») та/або присвоєння педагогічних звань (про відповідність раніше присвоєним педагогічним званням), тобто рішень, які  належать до компетенції атестаційних комісій ІІ рівня, здійснюється атестаційними комісіями органів управління територіальних громад, створених відповідно до Закону № 1508-VII.

Відповідно до ч. І ст. 10 Закону № 1508-VII органи місцевого самоврядування суб’єктів співробітництва на підставі договору про співробітництво можуть делегувати одному із суб‘єктів співробітництва здійснення повноважень щодо проведення атестації педпрацівників.

Порядок атестації педпрацівників, прийняття рішень щодо яких належить до компетенції атестаційних комісій навчальних закладів, залишився незмінним.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4137

Як атестувати практичних психологів та соціальних педагогів

Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?
19660

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
98913

Блог вчителя початкових класів: як почати і не зупинитися на півдорозі

Аналізуємо блоги вчителів, їхні завдання, зміст і оформлення. З'ясуєте, на які їхні особливості як медіаресурсів варто зважати. Це дасть змогу на перспективу вести блог учителя без зайвих зусиль і так довго, скільки буде потрібно.
494

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді