Атестація педпрацівників навчальних закладів сіл, селищ, міст, які увійшли до об’єднаних територіальних громад

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН України роз'яснили порядок проведення атестації педагогічних працівників навчальних закладів сіл, селищ, міст, які увійшли до об'єднаних територіальних громад

У межах децентралізації влади в Україні на часі об’єднання територіальних громад. Це обумовлено прийняттям Законів України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» від 05.02.2015 № 157-VIII , «Про співробітництво територіальних громад» від 17.06.2014 № 1508-VII (далі — Закон № 1508-VII ) та внесенням змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР.

У зв’язку з цим виникла необхідність організаційних змін у проведенні атестації педагогічних працівників навчальних закладів сіл, селищ, міст, які увійшли до об’єднаних територіальних громад. У листі МОН України «Щодо атестації педагогічних працівників» від 16.02.2016 № 1/9-80 подано роз’яснення з цього приводу.

Так, МОН України рекомендує для організованого проведення атестації педпрацівників керуватися пунктом 2.3 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН України від 06.10.2010 № 930, яким встановлено, що атестаційні комісії ІІ рівня створюються у відділах освіти районних держадміністрацій, інших підрозділах місцевих органів виконавчої влади та виконавчих органів рад, у підпорядкуванні яких перебувають навчальні заклади.

Прийняття рішень щодо присвоєння педпрацівникам навчальних закладів сіл, селищ, міст, які увійшли до об’єднаних територіальних громад, кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» (про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії») та/або присвоєння педагогічних звань (про відповідність раніше присвоєним педагогічним званням), тобто рішень, які  належать до компетенції атестаційних комісій ІІ рівня, здійснюється атестаційними комісіями органів управління територіальних громад, створених відповідно до Закону № 1508-VII.

Відповідно до ч. І ст. 10 Закону № 1508-VII органи місцевого самоврядування суб’єктів співробітництва на підставі договору про співробітництво можуть делегувати одному із суб‘єктів співробітництва здійснення повноважень щодо проведення атестації педпрацівників.

Порядок атестації педпрацівників, прийняття рішень щодо яких належить до компетенції атестаційних комісій навчальних закладів, залишився незмінним.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вчителя — презентація індивідуальних досягнень

Сучасне портфоліо вчителя як презентація до атестації і не тільки — яким воно може бути? Скористайтеся порадами зі статті — і ваше портфоліо чітко й вичерпно «розповість» про ваш професійний досвід
19594

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
46753

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
45984

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
7087

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді