Відбулася Стратегічна сесія щодо розвитку освітніх технологій

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Стратегічна сесія зі створення Центру досконалості освітніх технологій в Україні «Побудова передової системи освіти майбутнього» (EdTech Center of Excellence — CoE)

Розвиток освітніх технологій

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

Міністерство освіти і науки України та Міністерство цифрової трансформації у співпраці з Міжнародним дитячим фондом ООН (UNICEF) провели Стратегічну сесію зі створення Центру досконалості освітніх технологій в Україні «Побудова передової системи освіти майбутнього» (EdTech Center of Excellence — CoE).

Мета заходу  — об’єднати зусилля ключових національних і міжнародних лідерів та експертів EdTech для створення Центру досконалості в Україні (Center of Excellence — CoE), а саме розробити план дій для відкриття СоЕ в межах WinWin Стратегії інноваційного розвитку України до 2030 року.

До Стратегічної сесії долучилися представники Міжнародного дитячого фонду ООН (UNICEF), Організації Об'єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (UNESCO), Естонського центру міжнародного розвитку (ESTDEV), міжнародні та вітчизняні лідери з розвитку EdTech-екосистеми: Google, Microsoft, OpenAI, AI4Good, Могилянської стратегічної агенції, представники Міністерства цифрової трансформації України. А також представники МОН від директорату шкільної освіти, директорату професійної освіти, директорату вищої освіти, директорату цифровізації та директорату інновацій та зв’язків з реальним сектором економіки. 

Основна мета заходу — залучити лідерів міжнародної та вітчизняної EdTech-екосистеми до формування єдиного бачення CoE. Інтегруючи найкращі світові практики та використовуючи форсайтні дослідження і людиноцентричний підхід, учасники стратегічної сесії працювали над розробленням технічного завдання, яке має розв’язати актуальні виклики і створити передумови для того, щоб CoE став ключовим гравцем у трансформації системи освіти після 2030 року.

Інформацію, що була зібрана під час Стратегічної сесії, буде використано для підготовки технічного завдання для Центру досконалості (СоЕ), що буде покладено в основу створення та функціонування Центру досконалості. Завдяки цим спільним зусиллям відбуватиметься цифрова трансформація, що допоможе побудувати надійну і стійку освітню систему, стане зразком для інших країн в аналогічних умовах.

У межах 7-годинної стратегічної сесії учасники зосередилися на пошуку відповідей на такі запитання:

  • Якою є освіта в сучасному світі? 
  • Якою є сучасна школа та якою вона повинна бути? 
  • Як правильно та екологічно впроваджувати штучний інтелект в освітній процес?
  • Як потрібно переосмислити освітню систему, щоб навчання стало ефективнішим завдяки впровадженню digitally-enabled освітніх систем?
  • Як використовувати інновації для системи освіти в країні, щоб українці (і дорослі, і діти) були більш конкурентоспроможними у світі?
  • Які виклики та пріоритетні запити суспільства має розвʼязати CoE? 
  • Якими мають бути основні функції CoE в Україні з огляду на форсайтні дослідження глобальних трендів цифрової освіти?

Джерело: МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершення 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
47494

Як оплачувати вчителям заміну уроків

У школах часто виникають ситуації, коли складно знайти вчителя, який може провести уроки замість колеги. Наприклад ситуація, коли вчитель фізики відмовляється заміняти уроки математики, чи вчитель літератури — уроки історії, і їм заміну оплачують не за 14 тарифним розрядом, а за 11-м, без надбавок за категорію, яку вони мають за своїм предметом. Як організувати та правильно оплатити заміну уроків — читайте у статті
117

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
159483

Обриси сучасного внутрішньошкільного контролю

Внутрішньошкільний контроль, моніторинг педагогічних процесів і явищ — ціла наука, а вміння успішно його здійснити — мистецтво. Не вдаючись у деталі, окреслимо основні моменти внутрішньошкільного контролю.
31543

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
59552

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді