Відбулася Стратегічна сесія щодо розвитку освітніх технологій

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Стратегічна сесія зі створення Центру досконалості освітніх технологій в Україні «Побудова передової системи освіти майбутнього» (EdTech Center of Excellence — CoE)

Розвиток освітніх технологій

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

Міністерство освіти і науки України та Міністерство цифрової трансформації у співпраці з Міжнародним дитячим фондом ООН (UNICEF) провели Стратегічну сесію зі створення Центру досконалості освітніх технологій в Україні «Побудова передової системи освіти майбутнього» (EdTech Center of Excellence — CoE).

Мета заходу  — об’єднати зусилля ключових національних і міжнародних лідерів та експертів EdTech для створення Центру досконалості в Україні (Center of Excellence — CoE), а саме розробити план дій для відкриття СоЕ в межах WinWin Стратегії інноваційного розвитку України до 2030 року.

До Стратегічної сесії долучилися представники Міжнародного дитячого фонду ООН (UNICEF), Організації Об'єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (UNESCO), Естонського центру міжнародного розвитку (ESTDEV), міжнародні та вітчизняні лідери з розвитку EdTech-екосистеми: Google, Microsoft, OpenAI, AI4Good, Могилянської стратегічної агенції, представники Міністерства цифрової трансформації України. А також представники МОН від директорату шкільної освіти, директорату професійної освіти, директорату вищої освіти, директорату цифровізації та директорату інновацій та зв’язків з реальним сектором економіки. 

Основна мета заходу — залучити лідерів міжнародної та вітчизняної EdTech-екосистеми до формування єдиного бачення CoE. Інтегруючи найкращі світові практики та використовуючи форсайтні дослідження і людиноцентричний підхід, учасники стратегічної сесії працювали над розробленням технічного завдання, яке має розв’язати актуальні виклики і створити передумови для того, щоб CoE став ключовим гравцем у трансформації системи освіти після 2030 року.

Інформацію, що була зібрана під час Стратегічної сесії, буде використано для підготовки технічного завдання для Центру досконалості (СоЕ), що буде покладено в основу створення та функціонування Центру досконалості. Завдяки цим спільним зусиллям відбуватиметься цифрова трансформація, що допоможе побудувати надійну і стійку освітню систему, стане зразком для інших країн в аналогічних умовах.

У межах 7-годинної стратегічної сесії учасники зосередилися на пошуку відповідей на такі запитання:

  • Якою є освіта в сучасному світі? 
  • Якою є сучасна школа та якою вона повинна бути? 
  • Як правильно та екологічно впроваджувати штучний інтелект в освітній процес?
  • Як потрібно переосмислити освітню систему, щоб навчання стало ефективнішим завдяки впровадженню digitally-enabled освітніх систем?
  • Як використовувати інновації для системи освіти в країні, щоб українці (і дорослі, і діти) були більш конкурентоспроможними у світі?
  • Які виклики та пріоритетні запити суспільства має розвʼязати CoE? 
  • Якими мають бути основні функції CoE в Україні з огляду на форсайтні дослідження глобальних трендів цифрової освіти?

Джерело: МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168883

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71897

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8127

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35097

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді