Відбулася Стратегічна сесія щодо розвитку освітніх технологій

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Стратегічна сесія зі створення Центру досконалості освітніх технологій в Україні «Побудова передової системи освіти майбутнього» (EdTech Center of Excellence — CoE)

Розвиток освітніх технологій

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

Міністерство освіти і науки України та Міністерство цифрової трансформації у співпраці з Міжнародним дитячим фондом ООН (UNICEF) провели Стратегічну сесію зі створення Центру досконалості освітніх технологій в Україні «Побудова передової системи освіти майбутнього» (EdTech Center of Excellence — CoE).

Мета заходу  — об’єднати зусилля ключових національних і міжнародних лідерів та експертів EdTech для створення Центру досконалості в Україні (Center of Excellence — CoE), а саме розробити план дій для відкриття СоЕ в межах WinWin Стратегії інноваційного розвитку України до 2030 року.

До Стратегічної сесії долучилися представники Міжнародного дитячого фонду ООН (UNICEF), Організації Об'єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (UNESCO), Естонського центру міжнародного розвитку (ESTDEV), міжнародні та вітчизняні лідери з розвитку EdTech-екосистеми: Google, Microsoft, OpenAI, AI4Good, Могилянської стратегічної агенції, представники Міністерства цифрової трансформації України. А також представники МОН від директорату шкільної освіти, директорату професійної освіти, директорату вищої освіти, директорату цифровізації та директорату інновацій та зв’язків з реальним сектором економіки. 

Основна мета заходу — залучити лідерів міжнародної та вітчизняної EdTech-екосистеми до формування єдиного бачення CoE. Інтегруючи найкращі світові практики та використовуючи форсайтні дослідження і людиноцентричний підхід, учасники стратегічної сесії працювали над розробленням технічного завдання, яке має розв’язати актуальні виклики і створити передумови для того, щоб CoE став ключовим гравцем у трансформації системи освіти після 2030 року.

Інформацію, що була зібрана під час Стратегічної сесії, буде використано для підготовки технічного завдання для Центру досконалості (СоЕ), що буде покладено в основу створення та функціонування Центру досконалості. Завдяки цим спільним зусиллям відбуватиметься цифрова трансформація, що допоможе побудувати надійну і стійку освітню систему, стане зразком для інших країн в аналогічних умовах.

У межах 7-годинної стратегічної сесії учасники зосередилися на пошуку відповідей на такі запитання:

  • Якою є освіта в сучасному світі? 
  • Якою є сучасна школа та якою вона повинна бути? 
  • Як правильно та екологічно впроваджувати штучний інтелект в освітній процес?
  • Як потрібно переосмислити освітню систему, щоб навчання стало ефективнішим завдяки впровадженню digitally-enabled освітніх систем?
  • Як використовувати інновації для системи освіти в країні, щоб українці (і дорослі, і діти) були більш конкурентоспроможними у світі?
  • Які виклики та пріоритетні запити суспільства має розвʼязати CoE? 
  • Якими мають бути основні функції CoE в Україні з огляду на форсайтні дослідження глобальних трендів цифрової освіти?

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
126

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110497

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11614

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді