Долучайтеся до громадського обговорення проєкту щодо обладнання навчальних кабінетів і STEM-лабораторій

МОН пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»

Оновлення обладнання STEM-лабораторій

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

У Міністерстві освіти і науки пропонують до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» стосовно комплектів мультимедійного обладнання.

Детальніше ознайомитися зі змістом проєкту можна в прикріпленому документі. 

Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюватиметься дія: учасники освітнього процесу, заклади освіти, виробники та постачальники мультимедійного обладнання.

Із моменту затвердження Типового переліку, який визначає вимоги до мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, та внесення в нього змін з’явилися нові технологічні рішення та нові технології, які мають значний потенціал для використання в освіті. Для їх використання учасниками освітнього процесу необхідне мультимедійне обладнання, що має відповідні актуальні технічні специфікації.

Саме тому є потреба в оновленні вимог до мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, оскільки за наявними технічними специфікаціями є можливість придбати лише обмежену лінійку технічних рішень, що не завжди відповідає потребам учасників освітнього процесу, а іноді є занадто дорогим рішенням для конкретного закладу освіти. Зокрема пропонується затвердити мінімальні вимоги до мультимедійного обладнання, щоб забезпечити його відповідність сучасним вимогам. 

Коментарі, зауваження та пропозиції до зазначеного проєкту Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій можна надсилати у довільній формі до 17 вересня 2024 року на електронну адресу: [email protected].

За матеріалами МОН

Педрада. Телеграм. Новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Шкільна служба медіації: як організувати

Шкільна служба порозуміння (медіації) допомагає владнати конфлікти між учасниками освітнього процесу, формує психологічно безпечний простір у закладі освіти та захищає інтереси дітей. Розглянемо, що таке медіація, хто входить до складу цієї служби та як організувати її роботу.
289

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
98544

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді