Долучайтеся до громадського обговорення проєкту щодо обладнання навчальних кабінетів і STEM-лабораторій

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»

Оновлення обладнання STEM-лабораторій

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

У Міністерстві освіти і науки пропонують до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» стосовно комплектів мультимедійного обладнання.

Детальніше ознайомитися зі змістом проєкту можна в прикріпленому документі. 

Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюватиметься дія: учасники освітнього процесу, заклади освіти, виробники та постачальники мультимедійного обладнання.

Із моменту затвердження Типового переліку, який визначає вимоги до мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, та внесення в нього змін з’явилися нові технологічні рішення та нові технології, які мають значний потенціал для використання в освіті. Для їх використання учасниками освітнього процесу необхідне мультимедійне обладнання, що має відповідні актуальні технічні специфікації.

Саме тому є потреба в оновленні вимог до мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, оскільки за наявними технічними специфікаціями є можливість придбати лише обмежену лінійку технічних рішень, що не завжди відповідає потребам учасників освітнього процесу, а іноді є занадто дорогим рішенням для конкретного закладу освіти. Зокрема пропонується затвердити мінімальні вимоги до мультимедійного обладнання, щоб забезпечити його відповідність сучасним вимогам. 

Коментарі, зауваження та пропозиції до зазначеного проєкту Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій можна надсилати у довільній формі до 17 вересня 2024 року на електронну адресу: [email protected].

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54023

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
443

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110721

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11695

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді