Долучайтеся до громадського обговорення проєкту щодо обладнання навчальних кабінетів і STEM-лабораторій

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»

Оновлення обладнання STEM-лабораторій

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

У Міністерстві освіти і науки пропонують до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» стосовно комплектів мультимедійного обладнання.

Детальніше ознайомитися зі змістом проєкту можна в прикріпленому документі. 

Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюватиметься дія: учасники освітнього процесу, заклади освіти, виробники та постачальники мультимедійного обладнання.

Із моменту затвердження Типового переліку, який визначає вимоги до мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, та внесення в нього змін з’явилися нові технологічні рішення та нові технології, які мають значний потенціал для використання в освіті. Для їх використання учасниками освітнього процесу необхідне мультимедійне обладнання, що має відповідні актуальні технічні специфікації.

Саме тому є потреба в оновленні вимог до мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, оскільки за наявними технічними специфікаціями є можливість придбати лише обмежену лінійку технічних рішень, що не завжди відповідає потребам учасників освітнього процесу, а іноді є занадто дорогим рішенням для конкретного закладу освіти. Зокрема пропонується затвердити мінімальні вимоги до мультимедійного обладнання, щоб забезпечити його відповідність сучасним вимогам. 

Коментарі, зауваження та пропозиції до зазначеного проєкту Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій можна надсилати у довільній формі до 17 вересня 2024 року на електронну адресу: [email protected].

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
59

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81767

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76902

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53585

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19128

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді