Затверджено Порядок надання супервізії для педагогів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН затвердило Порядок надання супервізії педагогам у загальній середній освіті

Як допомогти педагогу повернутися до роботи

Уряд України затвердив Порядок надання професійної підтримки та допомоги педагогам (здійснення супервізії) у загальній середній освіті (наказ Міністерства освіти і науки №855).

Таку інформацію зазначили в Українському інституті розвитку освіти. 

Детальніше ознайомитися зі змістом документа можна за посиланням

Над створенням документа працювали Директорат шкільної освіти й спеціально створена робоча група.

Дія Порядку поширюється на педагогів, які працюють у закладах загальної середньої освіти, незалежно від форми власності та сфери управління.

Відповідно до змісту документа, метою супервізії є здійснення комплексу заходів із професійної підтримки та допомоги вчителям, згідно з вимогами професійних і освітніх стандартів.

Зокрема, у Порядку вміщено 3 розділи:

  1. «Загальні положення» (принципи, функції, завдання, методи супервізії);
  2. «Юридичний статус та умови оплати праці супервізора»;
  3. «Процедура проведення супервізії».

У документ також зазначено, що супервізія може бути як індивідуальною, так і груповою (2–10 осіб). Водночас її проведення можливе лише за згодою сторін і в одному з 3-х форматів:

  • очному;
  • дистанційному;
  • змішаному.

Як зауважили в УІРО, фахівці інституту вже працюють над розробленням практичних матеріалів для реалізації супервізії в ЗЗСО.

За інформацією УІРО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
157

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110511

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11622

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17729

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді