Найпопулярніші соціальні мережі серед української молоді

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Якими соціальними мережами користуються діти й підлітки і як ставляться до російського контенту — результати дослідження

Дослідження щодо соціальних мереж

Як організувати безпечний простір для дитини

Дослідники з’ясували, що в п’ятірку найпопулярніших соцмереж і месенджерів в українських дітей та молоді входять TikTok, YouTube, Telegram, Instagram та Viber. Зокрема молодь радше не довіряє анонімним Телеграм-каналам і не дуже толерантно ставиться до російського контенту.

Детальніше ознайомитися з повним звітом результатів опитування можна за посиланням

Участь у дослідженні взяли 1415 молодих людей віком від 16 до 35 років, 494 дитини віком від 10 до 12 років і 512 підлітків віком від 13 до 15 років, тобто загалом 2421 особи. Як йдеться у звіті дослідження, ці вибірки є репрезентативними для населення України відповідного віку.

Відповідно до результатів опитування, респонденти та респондентки найчастіше користуються такими соціальними мережами та месенджерами (п’ятірка найпопулярніших):

10-12 років

13-15 років

16-35 років

  1. TikTok;
  2. YouTube;
  3. Telegram;
  4. Viber;
  5. Instagram.
  1. Telegram;
  2. TikTok;
  3. YouTube;
  4. Instagram;
  5. Viber.
  1. Telegram;
  2. YouTube;
  3. Instagram;
  4. Viber;
  5. TikTok.


Зокрема, у перших двох вікових групах кількість опитаних, які засвідчили часте (щодня) відвідування російських ресурсів VKontakte та Odnoklassniki, коливається від 1 до 4 %.

Також опитування показало загалом невисокий рівень довіри до анонімних Телеграм-каналів у двох старших вікових групах. 

Окрім того, для більшості підлітків 13-15 років переглядати російських контент в Інтернеті є радше неприйнятною практикою:

Ставлення молоді до російського контенту

За матеріалами НУШ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54064

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
599

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110790

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11714

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді