Українські вчителі долучаться до міжнародного дослідження TALIS+

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Україна візьме участь у дослідженні TALIS+, яке вивчає різні аспекти вчительської професії

Українські вчителі долучаться до міжнародного дослідження TALIS+

Як допомогти педагогу повернутися до роботи

EdCamp Ukraine разом із Українським центром оцінювання якості освіти проведуть дослідження TALIS+, яке стосується розвитку вчительської професії та зростання освітян.

За інформацією EdCamp Ukraine, дослідження проводиться анонімно й використовується тільки для збору даних, а не оцінювання чи самооцінювання.

Насамперед ТALIS розшифровується як «Міжнародне дослідження “Навчати і навчатися”». Це анкетування вчительства та керівництва шкіл щодо різноманітних аспектів їхньої професії. 

Організатором дослідження є Організація економічного співробітництва та розвитку з 2008 року кожні 5-6 років. Новий цикл розпочинається якраз у 2024-му.

У дослідженні є дві анкети: вчительська та директорська, яку кожен і кожна заповнюють про себе. Приблизна вибірка польового етапу для однієї країни – 30 шкіл і 600 освітян, основного етапу дослідження – 200 шкіл і 4 000 освітян.

Кожен цикл має свої основні теми, яким присвячене анкетування. У 2018 році це були, до прикладу, навчальні і професійні практики вчительства, його освіта і підготовка, атмосфера в школі, самоефективність, інновації, рівність і розмаїття.

Результати дослідження TALIS в Україні можуть бути корисними для реформування системи педагогічної освіти, галузі підвищення кваліфікації вчительства та розуміння портрету українського освітянина, який продовжує навчати дітей в умовах війни.

Джерело: EdCamp Ukraine

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53953

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
207

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110615

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді