Інтеграція вчителів-ВПО допоможе скоротити дефіцит кадрів у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Інтеграція вчителів ВПО здатна скоротити «колосальний дефіцит» кадрів у школах, — Лісовий

Залучення вчителів ВПО до шкіл

Як замінити вихователів, які йдуть у відпустку

Наразі в Україні — значна нестача педагогічних працівник у школах. Саме тому міністр освіти і науки Оксен Лісовий розповів, як можна скоротити дефіцит.

На його думку, дефіцит можна скоротити шляхом залучення вчителів з числа внутрішньо переміщених осіб. Про це очільник МОН Оксен Лісовий заявив під час брифінгу на Миколаївщині.

«Дефіцит учителів в Україні є колосальним, зокрема, математики, англійської мови, інформатики тощо. Допомогти вирішити цю проблему можна шляхом інтеграції педагогів з числа внутрішньо переміщених осіб», — зауважив керівник освітнього відомства.

За його словами, нині розробляється спеціальний окремий ресурс зі службою зайнятості для вчителів ВПО, бо є регіони, де готові надавати їм житло, платити підвищену зарплату, аби, лишень, вони приїздили працювати.

Також Оксен Лісовий виділив приклад Миколаївщини, де вже залучають ВПО з тимчасово окупованих територій, аби компенсувати дефіцит кадрів.

«Хочу зазначити, що Миколаївщина активно інтегрує вчителів, внутрішньо переміщених з Донецької, Херсонської областей. Це правильна політика, бо педагоги повинні працювати в тих регіонах, де вони проживають, і не втрачати свої професійні навички», — акцентував міністр освіти і науки України.  

За інформацією Укрінформ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
202

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54122

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
683

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110901

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді