Стало відомо, коли запустять освітній застосунок «Мрія»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Федоров розповів, коли розпочне роботу освітній застосунок Мрія

Освітній застосунок

Фізичне та емоційне напруження: як допомогти дітям

Восени 2024 року в Україні планують втілити у життя освітній проєкт «Мрія». Цей застосунок у режимі реального часу допоможе розуміти як функціонує освітня система, як освітні програми й стандарти впливають на дітей.

«На рівні не тільки оцінок, а й соціального самопочуття. Також те, як діти використовують навички і знання у власному житті», — зауважив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій Михайло Федоров.

Зокрема серед переваг застосунку — можливість будувати індивідуальну освітню траєкторію.

«Розуміючи, що нам цікаво, що ми читаємо, дивимося, навчаємося, які додаткові уроки беремо, система може визначати наступні кроки розвитку. Наприклад, що прочитати, який освітній контент подивитися, де отримати грант», — акцентував міністр цифрової трансформації.

Окрім того, великі обсяги даних допомагають будувати індивідуальні освітні траєкторії для дітей і робити їх більш швидкими й ефективними.

«Завдяки новим методикам Мрії ми оцінюватимемо і м'які навички дітей. Як часто вони виступають на уроках, як проявляють лідерство, наскільки активні. Не просто відстежувати, які оцінки, а й аналізувати софт скіли, які важливі для світу. Це додатковий контакт і точка взаємодії батьків з дітьми», — зазначив віцепрем’єр.

За словами Михайла Федорова, системи освіти повинні стати більш гнучкими й швидкими, реагувати на виклики, які є у світі.

Джерело: Освіторія

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
121

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110493

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11614

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді