Долучайтеся до громадського обговорення проєкту щодо оновлення переліку комп’ютерного обладнання в закладах освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує до громадського обговорення проєкт наказу про зміни до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів освіти

Комп'ютерне обладнання в закладах освіти

Накази з основної діяльності: як скласти

У Міністерстві освіти і науки висунули на громадське обговорення проєкт наказу «Про затвердження Змін до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти».

Соціальні групи населення та зацікавлені сторони, на які поширюватиметься дія проєкту: 

  • учасники освітнього процесу, 
  • заклади освіти, 
  • виробники та постачальники комп’ютерного обладнання.

Наразі Україна перебуває під постійними зовнішніми обставинами, які ускладнюють або унеможливлюють фізичне знаходження дітей у закладах освіти (війна, карантинні обмеження тощо), а також із появою можливостей обміну досвідом між учасниками освітнього процесу в міжнародному контексті, набуває важливості дистанційне навчання / зустрічі, що вимагають від комп'ютерних пристроїв можливості підтримувати стабільний відеозв'язок, використання хмарного сховища тощо. 

Саме тому виникає потреба в оновленні вимог до комп'ютерного обладнання для закладів освіти, оскільки за наявними технічними специфікаціями є можливість придбати лише обмежену лінійку девайсів, що не завжди відповідає потребам учасників освітнього процесу, а іноді є занадто дорогим рішенням для конкретного закладу освіти. Відтак, підготовлено проєкт відповідного документу.

Детальніше ознайомитися зі змістом проєкту можна в прикріпленому документі. 

Коментарі, зауваження та пропозиції до зазначеного проєкту Змін до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів освіти можна надсилати у довільній формі до 30 липня 2024 року на електронну адресу: [email protected]. Контактна особа для надання консультацій: Тетяна Далєвська, тел. (044) 287-82-51, (044) 287-82-78.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
155

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11620

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17729

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді