На платформі DREAM з’явилися нові функції

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти і науки розповіли про нові можливості платформи DREAM

Оновлення платформи DREAM

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Як зазначили на сайті Міністерства освіти і науки, відтепер усю інформацію щодо розподілу субвенції на облаштування укриттів і харчоблоків зібрано в окремому блоці «Фінансові програми». 

Таким чином кожен користувач платформи може подивитися критерії добору, ознайомитися із заявками, списком погоджених проєктів і причинами відмови у фінансуванні.

Окрім розподілу субвенцій, DREAM продовжує бути платформою для залучення донорських коштів. Громади, які не отримали субвенцію на облаштування безпечних освітніх просторів, мають можливість залучити кошти від міжнародних партнерів або донорів, подавши заявку на платформі DREAM. 

Також тепер у картці кожного проєкту, що заведено в екосистему DREAM, з’явилася кнопка «Підтримати проєкт зараз». Відтепер потенційний інвестор чи експерт може звернутися до представників громади, що ініціювала проєкт відновлення чи модернізації, з пропозицією про співпрацю через форму зворотного зв’язку.

Щодо додаткових матеріалів про розроблення проєктно-кошторисної документації, облаштування та фінансування укриттів, їх можна знайти на порталі «Моя Фортеця». Отримати відповіді на запитання щодо безпечних освітніх просторів і розроблення ПКД можете в телеграм-чаті підтримки.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
112

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11613

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді