Кабмін затвердив план реалізації Національної стратегії безпечного і здорового освітнього середовища НУШ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Уряд затвердив план заходів Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища в Новій українській школі на 2024 рік

Безпечне та здорове середовище в НУШ

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Нещодавно уряд ухвалив розпорядження «Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі на 2024 рік».

Відповідний документ містить комплекс заходів, необхідних для реалізації у 2024 році Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у Новій українській школі, затвердженої Указом Президента України від 25.05.2020 № 195/2020.

Такі заходи мають бути спрямовані на формування безпечних, комфортних та здорових умов навчання в закладах загальної середньої освіти, набуття учнями компетентностей, необхідних для безпечного та здорового способу життя.

Зокрема, у комплексі заходів зазначено наступні стратегічні цілі:

  1. Здоров’язбережувальна складова освіти.
  2. Комплексність розвитку фізичної культури та посилення рухової активності.
  3. Розбудова системи здорового харчування, формування культури харчування та правильних харчових звичок.
  4. Удосконалення медичного обслуговування учнів і працівників закладів освіти.
  5. Ефективне психологічне забезпечення освітнього процесу.
  6. Підготовка працівників закладу освіти та їхнє здоров’я.
  7. Безпечність, доступність та інклюзивність освітнього середовища.
  8. Міжсекторальна взаємодія та залучення соціальних інституцій.

Щодо реалізації деяких заходів проєкту, таких як облаштування укриттів у закладах освіти та придбання шкільних автобусів, то вони потребуватимуть фінансування з державного та місцевих бюджетів.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
156

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11620

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17729

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді