Розпочато конкурс для створення мережі стартап-шкіл — інкубаторів — акселераторів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Стартує конкурс для створення мережі стартап-шкіл — інкубаторів — акселераторів

Мережа стартап-шкіл — інкубаторів — акселераторів

Емоційний інтелект: експресивні етюди

Розпочинається конкурсний відбір для реалізації експериментального проєкту зі створення мережі стартап-шкіл — інкубаторів — акселераторів на базі закладів вищої освіти та наукових установ.

Насамперед мережа стартап-шкіл — інкубаторів — акселераторів має допомогти в запуску, масштабуванні та розвитку стартапів, спрямованих на використання та комерціалізацію науково-технічного (прикладного) результату, на початковому етапі їхнього розвитку, залученні інвесторів та налагодженні бізнес-зв'язків, наданні фінансової, експертної та іншої підтримки.

Загалом буде обрано шість переможців за наступними критеріями:

  • наявність комерційно ефективних наукових та науково-технічних проєктів;
  • наявність інноваційної інфраструктури;
  • досвід співпраці з бізнесом;
  • потенціал розвитку екосистеми стартапів з урахуванням пріоритетів держави.

Подати заявку з необхідними документами можна з 01 липня в електронному вигляді в Національній електронній науково-інформаційній системі

Заявки на участь приймаються до 12:00 31 липня 2024 року.

Проєкт фінансуватиметься за кошти спеціального фонду державного бюджету, що отримані як зовнішній інструмент допомоги ЄС для виконання зобов'язань України в Рамковій програмі «Горизонт 2020».

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
159

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110518

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11625

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17731

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді