Половина шкіл має доступ до постійної електроенергії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН заявили, що вже половина шкіл може забезпечити себе електрикою

Забезпечення шкіл електрикою

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

На кінець навчального року приблизно 50% шкіл могли забезпечити освітній процес завдяки альтернативним джерелам живлення.

Таку інформацію зазначив міністр освіти і науки Оксен Лісовий під час наради щодо завершення навчального року та підготовки до наступного, що відбулася під головуванням прем'єр-міністра.

Як зауважив очільник освітнього відомства, наразі у закладів освіти є більш як 12 тисяч генераторів. 

Зокрема, за даними МОН, у 2024 році очно працюють понад 7,3 тисячі шкіл (58%), де навчається більш ніж 1,7 млн учнів.

2,4 тисячі (19%) шкіл працюють у дистанційному форматі та 2,8 тисячі (22%) — змішано.

Окрім того, Денис Шмигаль акцентував, що цьогоріч уряд передбачив 2,5 млрд грн на облаштування безпечних умов у школах.

За інформацією МОН, уже розподілено кошти на 50 проєктів. Загалом укриттями забезпечено 10,5 тисяч шкіл.

У понад 5 тисячах є умови для організації навчання в сховищах.

Джерело: Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
252

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54168

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
731

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110979

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді