У МОН опублікували перші результати використання субвенції на шкільні укриття

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як громади облаштовують безпечні освітні простори: проміжні результати використання субвенції

Використання субвенції на шкільні укриття

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

У квітні команда МОН розпочала набір проєктів на отримання субвенції для ремонту та будівництва укриттів у школах. Цьогорічне державне фінансування становить 2,5 млрд гривень і сфокусоване на 8 прифронтових і прикордонних областях. Подання заявок відбувалося через цифрову екосистему DREAM.

Під час розгляду заявок, комісія Міністерства освіти і науки обрала 57 проєктів, на 50 з яких уряд уже затвердив спрямування коштів до місцевих бюджетів. Тож громади освоюють кошти, проводять тендери та деякі з них вже розпочали будівельні роботи.

Щодо проміжних результатів:

  • Оголошено тендер: 26 об’єктів
  • Проведено тендер: 24 об’єкти
  • Підписано договори з підрядниками: 22 об’єкти
  • Будуються 8 об’єктів:
    • Запорізька область: 5
    • Дніпропетровська область: 2
    • Сумська область: 1

Як зауважили в Запорізькій ОВА, усі 5 проєктів укриттів, які фінансують коштом субвенції, розроблено на основі проєктів повторного використання на платформі «Моя Фортеця». Укриття будують як підземні школи та 4 з них передбачають одночасне перебування 460 учнів і 40 працівників і 1 укриття розраховано 200 осіб.

Щомісяця громади надають інформацію про використання коштів та завантажують фотографії об’єктів на платформу DREAM, через яку вони подавали проєкти на субвенцію. Кожен охочий може ознайомитися з проєктами, статусом і кошторисом.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
2884

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81901

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77326

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53894

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19204

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді