У МОН опублікували перші результати використання субвенції на шкільні укриття

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як громади облаштовують безпечні освітні простори: проміжні результати використання субвенції

Використання субвенції на шкільні укриття

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

У квітні команда МОН розпочала набір проєктів на отримання субвенції для ремонту та будівництва укриттів у школах. Цьогорічне державне фінансування становить 2,5 млрд гривень і сфокусоване на 8 прифронтових і прикордонних областях. Подання заявок відбувалося через цифрову екосистему DREAM.

Під час розгляду заявок, комісія Міністерства освіти і науки обрала 57 проєктів, на 50 з яких уряд уже затвердив спрямування коштів до місцевих бюджетів. Тож громади освоюють кошти, проводять тендери та деякі з них вже розпочали будівельні роботи.

Щодо проміжних результатів:

  • Оголошено тендер: 26 об’єктів
  • Проведено тендер: 24 об’єкти
  • Підписано договори з підрядниками: 22 об’єкти
  • Будуються 8 об’єктів:
    • Запорізька область: 5
    • Дніпропетровська область: 2
    • Сумська область: 1

Як зауважили в Запорізькій ОВА, усі 5 проєктів укриттів, які фінансують коштом субвенції, розроблено на основі проєктів повторного використання на платформі «Моя Фортеця». Укриття будують як підземні школи та 4 з них передбачають одночасне перебування 460 учнів і 40 працівників і 1 укриття розраховано 200 осіб.

Щомісяця громади надають інформацію про використання коштів та завантажують фотографії об’єктів на платформу DREAM, через яку вони подавали проєкти на субвенцію. Кожен охочий може ознайомитися з проєктами, статусом і кошторисом.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54142

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
705

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110919

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді