У МОН опублікували перші результати використання субвенції на шкільні укриття

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як громади облаштовують безпечні освітні простори: проміжні результати використання субвенції

Використання субвенції на шкільні укриття

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

У квітні команда МОН розпочала набір проєктів на отримання субвенції для ремонту та будівництва укриттів у школах. Цьогорічне державне фінансування становить 2,5 млрд гривень і сфокусоване на 8 прифронтових і прикордонних областях. Подання заявок відбувалося через цифрову екосистему DREAM.

Під час розгляду заявок, комісія Міністерства освіти і науки обрала 57 проєктів, на 50 з яких уряд уже затвердив спрямування коштів до місцевих бюджетів. Тож громади освоюють кошти, проводять тендери та деякі з них вже розпочали будівельні роботи.

Щодо проміжних результатів:

  • Оголошено тендер: 26 об’єктів
  • Проведено тендер: 24 об’єкти
  • Підписано договори з підрядниками: 22 об’єкти
  • Будуються 8 об’єктів:
    • Запорізька область: 5
    • Дніпропетровська область: 2
    • Сумська область: 1

Як зауважили в Запорізькій ОВА, усі 5 проєктів укриттів, які фінансують коштом субвенції, розроблено на основі проєктів повторного використання на платформі «Моя Фортеця». Укриття будують як підземні школи та 4 з них передбачають одночасне перебування 460 учнів і 40 працівників і 1 укриття розраховано 200 осіб.

Щомісяця громади надають інформацію про використання коштів та завантажують фотографії об’єктів на платформу DREAM, через яку вони подавали проєкти на субвенцію. Кожен охочий може ознайомитися з проєктами, статусом і кошторисом.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11590

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17683

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді