МОН з партнерами підписали меморандум про співпрацю щодо підтримки ментального здоров’я школярів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН підписало меморандум у межах всеукраїнської програми ментального здоров'я «Ти як?»

Підтримка ментального здоров'я в школі

Фізичне та емоційне напруження: як допомогти дітям

Міністерство освіти і науки України підписало меморандум про співпрацю із громадською організацією «Безбар'єрність», Міжнародною організацією «Пакт, Інк.» та Благодійним фондом «Коло Сім'ї» у присутності виконувача обов'язків Директора Місії USAID в Україні Джеффрі Лерера.

Нажаль у наш час проблеми психічних розладів є поширеними серед дітей і молоді, проте часто залишаються невиявленими. Війна в Україні створює додаткові загрози для ментального здоров'я молодого покоління. 

За даними Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), понад 1 мільйон дітей стали внутрішньо переміщеними особами, а 1,5 мільйона перебувають під ризиком депресії, тривожності та посттравматичного стресового розладу.

Саме тому метою меморандуму є адаптація та впровадження в освітній процес курсу із соціально-емоційного навчання у межах реалізації Всеукраїнської програми ментального здоров'я «Ти як?», що створена за ініціативою першої леді України Олени Зеленської.

Процес формування навичок соціальної компетентності та контролю емоцій є стратегічно важливим для запобігання проблемам психічного здоров'я, зокрема він сприяє особистісному розвитку дітей. Заклад освіти відіграє вирішальну роль у цьому процесі. Зі свого боку, підписання меморандуму та подальша робота відкривають шлях до зміцнення ментального здоров'я та формування психологічної стійкості серед дітей та молоді.

Під час впровадження програми, навички піклування про ментальне здоров'я інтегруються від дошкілля та до програм 1–7 класів. Переклад та адаптація курсу здійснюються у партнерстві з МОН, ГО «Безбар'єрність», проєктом USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров'я», Міжнародною організацією «Пакт, Інк.» та Благодійним фондом «Коло Сім'ї».

Проєкт реалізується за аналітичної та експертної підтримки Координаційного центру з психічного здоров’я Кабінету Міністрів України, який здійснює супровід впровадження Програми «Ти як?».

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
98

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110476

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11612

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді