На НМТ повернули металошукачі, щоб запобігти списуванню учасників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«На НМТ повернули металошукачі, щоб учасники працювали без техніки та “підтримки”» — Тетяна Вакуленко

Правила проведення НМТ в 2024 році

Емоційний інтелект: експресивні етюди

Незважаючи на попередження Українського центру оцінювання якості освіти, деякі учасники національного мультитесту-2024 вдаються до списування. 

Таку інформацію повідомила директорка УЦОЯО Тетяна Вакуленко в ефірі національного телемарафону. 

Для того щоб запобігти цьому, цьогоріч повернули практику використання металошукачів для пошуку допоміжних засобів. За словами керівниці УЦОЯО, списування, на жаль, нормальне явище, якби прикро не було це визнавати.

«Водночас цього року ми повернули практику допомоги працівників поліції нашим учасникам, які позбавляться телефонів до початку тестів, тому що у нас є металошукачі», — зауважила Тетяна Вакуленко.

Як вона зазначила, металошукачі використовують не для того, щоб зупинити учасників, які вже списують, а для того, щоб вони ще до тесту виклали свої пристрої (телефони, годинники) і після цього працювали вже без техніки та «підтримки».

За інформацією Освіта24

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1688

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
306

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54220

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
771

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111073

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді