Залучайте учнів до конкурсу для підтримки дітей на тимчасово окупованих територіях

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Розпочато конкурс «Я тебе чую» для формування емпатії до дітей на окупованих територіях

Підтримка дітей на тимчасово окупованих територіях

Фізичне та емоційне напруження: як допомогти дітям

Міністерство освіти і науки України спільно з «Центром громадянської просвіти «Альменда» проводять Всеукраїнський конкурс учнівських есе «Я тебе чую»: лист однолітку в окупації».

Метою цього конкурсу є формування в суспільстві розуміння та співпереживання до реалій життя дітей на тимчасово окупованих територіях.

До участі запрошуються учні 8 – 11 класів закладів загальної, професійно-технічної та фахової передвищої освіти. Їм пропонується написати есе у формі листа до ровесників із ТОТ із розумінням їхнього становища та словами підтримки.

Для того щоб написати есе організатори рекомендують ознайомитися із матеріалами про реалії життя дітей в окупації. Учасники, які пройдуть відбірковий етап отримають Дипломи Лауреатів та учасників Конкурсу в електронному форматі. Кращі роботи будуть рекомендовані для публікації.

Усі бажаючі взяти учать у конкурсі можуть надсилати свої роботи до 31 липня. Результати оголосять до 1 вересня, а переможці отримають цінні призи.

Детальніше ознайомитися з правилами конкурсу можна за посиланням

Форма для реєстрації — тут.

Цей конкурс важливий для підтримки психологічного стану дітей, які зараз перебувають під окупацією. Листи однолітків допоможуть їм усвідомити, що про них пам'ятають і чекають вдома.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
112

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54082

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
635

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110826

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді