Кабмін схвалив Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Уряд ухвалив Національну стратегію для забезпечення якісного інклюзивного навчання

Національна стратегію розвитку інклюзивного навчання

Національна стратегія інклюзивного навчання

У Міністерстві освіти і науки розробили Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки.

Нещодавно на засіданні Кабінету Міністрів України було підтримано відповідний акт. 

Метою Національної стратегії є створення умов для доступу до якісної освіти кожного здобувача відповідно до його індивідуальних потреб та можливостей.

Зокрема, у стратегії йдеться про впровадження єдиної та ефективної державної системи для якісного інклюзивного навчання через:

  • індивідуалізацію навчання з урахуванням здібностей і потреб кожного;
  • сприяння соціальній інтеграції, толерантності та розуміння багатоманітності;
  • розвиток потенціалу здобувачів для досягнення максимальних результатів;
  • зменшення дискримінації в освітньому процесі;
  • підтримку педагогів необхідними ресурсами для ефективного інклюзивного навчання;
  • допомогу органам місцевого самоврядування у запровадженні політик інклюзії;
  • забезпечення гнучкого переходу між закладами різних типів і рівнів освіти.

Окрім того, реалізація Плану заходів  передбачає: вдосконалення системи моніторингу, підвищення якості послуг інклюзивно-ресурсних центрів, створення інклюзивного середовища у закладах освіти, їхнє ресурсне забезпечення та підвищення компетентностей педагогів.

Таким чином ухвалення Національної стратегії допоможе впровадити інклюзивний підхід і забезпечити рівним доступом до якісного навчання в Україні відповідно до найкращих практик.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3516

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81985

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77650

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
54100

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19285

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді