Кабмін схвалив Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Уряд ухвалив Національну стратегію для забезпечення якісного інклюзивного навчання

Національна стратегію розвитку інклюзивного навчання

Національна стратегія інклюзивного навчання

У Міністерстві освіти і науки розробили Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та операційний план з її реалізації на 2024–2026 роки.

Нещодавно на засіданні Кабінету Міністрів України було підтримано відповідний акт. 

Метою Національної стратегії є створення умов для доступу до якісної освіти кожного здобувача відповідно до його індивідуальних потреб та можливостей.

Зокрема, у стратегії йдеться про впровадження єдиної та ефективної державної системи для якісного інклюзивного навчання через:

  • індивідуалізацію навчання з урахуванням здібностей і потреб кожного;
  • сприяння соціальній інтеграції, толерантності та розуміння багатоманітності;
  • розвиток потенціалу здобувачів для досягнення максимальних результатів;
  • зменшення дискримінації в освітньому процесі;
  • підтримку педагогів необхідними ресурсами для ефективного інклюзивного навчання;
  • допомогу органам місцевого самоврядування у запровадженні політик інклюзії;
  • забезпечення гнучкого переходу між закладами різних типів і рівнів освіти.

Окрім того, реалізація Плану заходів  передбачає: вдосконалення системи моніторингу, підвищення якості послуг інклюзивно-ресурсних центрів, створення інклюзивного середовища у закладах освіти, їхнє ресурсне забезпечення та підвищення компетентностей педагогів.

Таким чином ухвалення Національної стратегії допоможе впровадити інклюзивний підхід і забезпечити рівним доступом до якісного навчання в Україні відповідно до найкращих практик.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110323

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11587

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17677

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді