МОН затвердило комплексну програму підвищення кваліфікації директорів шкіл із реформи харчування

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів
Міністр освіти і науки Оксен Лісовий підписав наказ про затвердження Типової освітньої програми підвищення кваліфікації керівників закладів освіти за напрямом «Впровадження реформи шкільного харчування».
Відповідна програма розроблена у співпраці МОН із регіональними освітніми установами Волині та Полтавщини.
Детальніше ознайомитися зі змістом наказу можна в прикріпленому документі.
Метою програми є надання директорам всебічної підготовки для впровадження реформи. Зокрема програма охоплює теми від розуміння цілей до практичних навичок організації харчування, включаючи оновлення меню, контроль якості та співпрацю з батьками.
Курс розрахований на 15 годин і може проводитися очно, дистанційно або у змішаній формі. Особливий акцент — розвиток менеджерських, комунікативних та інноваційних компетентностей.
Передбачається, що програма покращить якість харчування учнів та сформує в дітей здорові харчові звички. Курс буде доступний на онлайн-платформах Інститутів післядипломної освіти.
За матеріалами МОН
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті
Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі