МОН затвердило комплексну програму підвищення кваліфікації директорів шкіл із реформи харчування

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів
Міністр освіти і науки Оксен Лісовий підписав наказ про затвердження Типової освітньої програми підвищення кваліфікації керівників закладів освіти за напрямом «Впровадження реформи шкільного харчування».
Відповідна програма розроблена у співпраці МОН із регіональними освітніми установами Волині та Полтавщини.
Детальніше ознайомитися зі змістом наказу можна в прикріпленому документі.
Метою програми є надання директорам всебічної підготовки для впровадження реформи. Зокрема програма охоплює теми від розуміння цілей до практичних навичок організації харчування, включаючи оновлення меню, контроль якості та співпрацю з батьками.
Курс розрахований на 15 годин і може проводитися очно, дистанційно або у змішаній формі. Особливий акцент — розвиток менеджерських, комунікативних та інноваційних компетентностей.
Передбачається, що програма покращить якість харчування учнів та сформує в дітей здорові харчові звички. Курс буде доступний на онлайн-платформах Інститутів післядипломної освіти.
За матеріалами МОН
Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
Навчальний рік 2025/2026 стартує 1 вересня. Як визначають структуру навчального року та що варто врахувати в умовах війни?
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.