Реформа профільної освіти передбачає зменшення кількості предметів у старших класах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Кількість предметів у старших класах після реформи зменшиться, — заступник очільника МОН

Зменшення кількості предметів у старших класах

Фізичне та емоційне напруження: як допомогти дітям

Вже у 2027 році у нашій державі втілюватимуть у життя трирічну профільну середню освіту (10 — 12 класи). Це один із найскладніших етапів реформи «Нова українська школа». Він передбачає зміни у стандарті освіти, освітніх програмах і мережі закладів освіти. 

Саме тому заступник міністра освіти та науки Андрій Сташків повідомив, чи змінять при цьому кількість предметів.

Як він зауважив, наразі є понад 15 предметів, які учні вивчають в 10 — 11 класах. Реформа профільної середньої освіти передбачає зменшення кількості цих предметів.

«Буде ядро, коли тільки окремі предмети, вони можуть бути інтегрованими (до прикладу, українська мова та українська література, об'єднані в один предмет), будуть обов'язковими для всіх. І буде профіль — поглиблене вивчення предметів, до прикладу, математики, алгебри — залежно від того, який профіль. І що найважливіше — буде досить багато предметів на вибір», — акцентував заступник очільника відомства.

За словами Андрія Сташківа, в такий спосіб учень зможе сам планувати свою освітню траєкторію — і не так, як зараз, наймати репетиторів і готуватися до НМТ, а вибирати ті предмети, які йому цікаві.

Джерело: Освіта24

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168907

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71912

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8131

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35103

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді