Долучайтеся до громадського обговорення щодо оновлення порядку конкурсу підручників і посібників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт оновленого порядку конкурсного відбору підручників (крім електронних) та посібників

Оновлення конкурсного відбору підручників

Протокол засідань команди психолого‑педагогічного супроводу

У Міністерстві освіти і науки висунули для громадського обговорення проєкт оновленого Порядку конкурсного відбору підручників (крім електронних) та посібників для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників.

Мета розробленого проєкту — удосконалити процедури проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) та посібників для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників закладів освіти (далі — конкурс) в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану.

Чи правильно оформлюєте додатки до наказів

Детальніше ознайомитися з проєктом оновленого Порядку можна в прикріпленому документі. 

Навчальна література, що видається (повторно видається) за рахунок коштів державного бюджету для використання в освітньому процесі в закладах загальної середньої освіти, відбирається за конкурсом на основі вибору закладів освіти, здійсненого педагогічними працівниками. 

Наразі конкурс проводиться відповідно до Порядку, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21 вересня 2021 року № 1001, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2021 року за № 1483/37105.

Свої коментарі, зауваження та пропозиції до проєкту можна надсилати до 21 червня 2024 року за електронними адресами: [email protected], [email protected] та [email protected].

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
199

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110600

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11642

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17765

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді